خبرهای داغ:
در روز جهانی قدس با حضور مردم و مسئولین استان قزوین:

شهروندان قزوینی، در مقابل مستکبران جهانی ایستادگی کردند

همزمان با روز قدس مردم استان قزوین در راهپیمایی پرشوری با شعار "مرگ بر امریکا " در مقابل مستکبرین جهانی همچون اسراییل ایستادگی کردند.
کد خبر: ۸۵۳۹۲۰۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم استان قزوین در روستا و شهر ها به صحنه آمدند  تا از ملل مظلوم و ستمدیده ای همچون فلسطین دفاع کنند،آنان از ساعت ده و نیم راهپیمایی خود را در مسیرهای خیابان طالقانی، میدان ازادی ، مسجد النبی(ص) ، میر عماد و خیابان نادری را آغاز کردند.

آنان در گرمای طاقت فرسا و روزه دار به صحنه آمدند تا در برابر زیاده خواهی مستکبرین ایستادگی کنند و حامی کشورهای مظلوم و ستمدیده اسلامی باشند.

مردم غیور استان قزوین، با پلاکاردهاییی که در دست داشتند و با شعارهایی همچون اسراییل به نیرنگتان خون فلسطین می چکد از چنگتان ، اسراییل نابود است فلسطین پیروز است، نفرت خود را به مستکبرین جهانی اعلام کردند.

آنان ضمن حضور در مسجدالنبی(ص) و با قرائت قطعنامه جنایات صهیونیستی ها در غزه، کشورهای غاصب را محکوم کرده و آزادی کشور فلسطین را بار دیگر طلب کردند.

یاد آوری می شود، استاندار، امام جمعه استان قزوین، نمایندگان مجلس و دیگر مسئولین استانی در این راهپیمایی باشکوه نیز حضور داشتند.

 

1002/پ10/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها