فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

فعالیت های فرهنگی دانشگاهها باید دانشجو محور باشد

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر دردیدار با مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان بوشهرگفت: فعالیت های فرهنگی و ارزشی در دانشگاهها باید دانشجو محور باشد.
کد خبر: ۸۵۳۸۸۴۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ سردار فتح الله جمیری در دیدار با مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان بوشهر افزود:  برای برگزاری برنامه های فرهنگی در دانشگاهها استفاده از ظرفیت های موجود در بسیج دانشجویی، بسیج استادان و واحد فرهنگی در مراکز و واحدها دانشگاهی ضروری است.


وی اضافه کرد: با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و ایجاد انگیزه بین دانشجویان، محیط سالم و پویا برای فعالیت کانون ایثار و شهادت و مدیریت فرهنگی دانشگاه ایجاد می شود.

جمیری یادآورشد: سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر آمادگی برگزاری همایش مشترک با موضوع شهدای غواص و معرفی راویان و جانبازان غواص گردان مالک اشتر که درعملیات های کربلای چهار، والفجر هشت و خیبر حضور داشتند را دارد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اگر ازشهدا غافل شویم سیلی می خوریم به همین دلیل درهمه مراحل زندگی و کار باید با تاسی از شهدا درحفظ آرمانهای انقلاب کوشا باشیم.

وی ادامه داد: همچنین رایزنی هایی برای میزبانی دانشگاه پیام نور استان بوشهر ازیک شهید گمنام نیز درحال پیگیری است.

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر نیز گفت: درسال گذشته این دانشگاه از لحاظ فرهنگی دستاوردهای خوبی در سطح کشور داشت و تلاش می شود امسال نیز بتوانیم مسایل فرهنگی را با توان و قدرت بیشتری به پیش ببریم.

اسحاق جلالیان افزود: با توجه به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا این دانشگاه درنظر دارد کانون شهادت و ایثار را تشکیل دهد که امید است دراین راه از حمایت های این نهاد انقلابی بهره مند شویم.

مدیر اداره فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان بوشهر نیز گفت: تهیه کلیپ از خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، تهیه مستند از راویان و شهدای غواص، فضا سازی محیطی دانشگاه، طراحی سایت کانون ایثار و شهادت و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی از جمله وظایف کانون ایثار و شهادت است.

اسماعیل احمد نیا افزود: همچنین برگزاری تریبون دانشجویی با محوریت شهدا، طراحی و ایجاد جایگاه شهدا در دانشگاه، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری نیز از دیگر وظایف کانون ایثار و شهادت است.

ارسال نظرات