خبرهای داغ:

بيانيه سازمان بسيج طلاب و روحانيون سپاه صاحب الامر(عج) به مناسبت روز قدس1394

راهپيمايي روز قدس و سردادن فرياد تنفر وانزجار از استكبار وصهيونيست افزون بر اهميت ذاتي كه دارد در بيشتر سالها با رويداد خاصي مصادف شده است.
کد خبر: ۸۵۳۸۶۲۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قز وین، سازمان بسيج طلاب و روحانيون سپاه صاحب الامر(عج) به مناسبت روز قدس بیانیه ای به شرح زیر صادر کرده است:

بسمه تعالي

 ماه مبارك رمضان موسم دلدادگي حقيقي و عبادت خالصانه است. با سپري شدن پي در پي روزهاي ماه صيام،انتظار مي رود با افزايش توشه روزه داران وافزايش شور بندگي، اشتياق به انجام وظايف بندگي كه همانا تبعيت بيشتر از احكام الهي است نيز فزوني يابد. يكي از اين وظايف خطير كه به عهده هر مسلماني نهاده شده، حمايت از مظلومان و مستضعفان است كه امام خميني(ره) پس از پيروزي انقلاب با تعيين" روز قدس" براي خروش امت مسلمان عليه رژيم غاصب و كودك كش صهيونيست وحمايت از ملت مظلوم فلسطين انجام اين وظيفه را در دل ماه خدا تعبيه كرد تا مسلمانان جهان در اين روز با زبان روزه وبه پشتوانه عشق به بندگي وتبعيت از فرمان خداوند ،عبادت تجسم يافته اي را در دل عبادت ديگري به نمايش گذارند تا جهانيان به مفهوم عبادت وقدرت اسلام واقف شوند.

يكي از راه هاي اصلي خنثي كردن اين توطئه استفاده از فرصت بي نظير " روز قدس" و برگزاري با شكوه مراسم اين روز در دنيا ست تا به توطئه گران اثبات شود فلسطين و آزادي قدس شريف مسئله اول جهان اسلام است و توطئه هاي صهيونيستي نمي تواند انديشه آزادسازي قدس را كه كابوس هميشگي صهيونيست هاست، براي لحظه اي از ذهن مسلمانان دور سازد.

راهپيمايي روز قدس و سردادن فرياد تنفر وانزجار از استكبار وصهيونيست افزون بر اهميت ذاتي كه دارد در بيشتر سالها با رويداد خاصي مصادف شده است. از اولويت انداختن قضيه فلسطين توطعه استكباري وصهيونستي است و با به راه انداختن انواع آشوب ها در منطقه مي كوشند اين توطعه را اجرايي كنند و سروسامان دادن به گروهك تروريستي وتكفيري داعش در منطقه توطئه شيطاني است.

لكن هوشياري ملت هاي دنيا به ويژه نخبگان جهان اسلام آنها را در طرح هاي شيطاني يك بار ديگر ناكام خواهند گذاشت ولذا ما روحانيون در كنار ملت بصير ايران با صداي رسا فرياد مي زنيم كه فلسطين پاره تن اسلام است و بايد هرچه زودتر آزاد گردد اين وعده الهي نزديك است، انشاءاله

وعده ديدار ما 19/4/94 مصادف با 23 رمضان المبارك1436

 


1006/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها