خبرهای داغ:
امام جمعه آوج :

روز قدس مسئله ای "جهانی و بین المللی" است

امام جمعه آوج گفت:امروز دیگر قدس، یک مسئله عربی یا اسلامی نیست بلکه به فرموده مقام معظم رهبری، مسئله ای است جهانی ، بین المللی و حقوق بشری است .
کد خبر: ۸۵۳۷۲۸۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی امام جمعه آوج در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به روز بزرگ قدس اظهار کرد: روز قدس یکی از روزهای بزرگی است که امت اسلامی با هماهنگی و اتحاد یک شعار واحد را بر علیه استکبار جهانی فریاد می زنند.

روز قدس روز دفاع از اسلام و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است

وی افزود: روز قدس می تواند روز دفاع از اسلام و حمایت از مردم فلسطین باشد چرا که در این روز امت های اسلامی با یکدیگر هم پیمان شده و علیه ظلم ستیزی دشمنان به قیام برخاسته اند .

این مسئول  با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) بر حمایت از فلسطین تاکید داشته اند تصریح کرد: انقلاب اسلامی، یک انقلاب اصیل اسلامی است که با فرمایش امام راحل(ره)در راستای حمایت از مردم فلسطین و نوید پیروزی به ملت های ستم دیده بر آمده است.

امام جمعه آوج ادامه داد: امروز دیگر قدس یک مسئله عربی یا اسلامی نیست بلکه به فرموده مقام معظم رهبری، مسئله ای است جهانی ، بین المللی و حقوق بشری است چرا که مردم مظلوم آن منطقه به خاطر دست یافتن به آزادی و آزادگی مورد خشنوت صهیونیست های جنایتکار قرار گرفته اند.

روز قدس روز ارزش های انسانی و اسلامی است

به گفته این هاشمی، روز قدس فرصتی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین ، ارزش های والای انسانی و اسلامی است.

این مسئول بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشورها و توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به کشورهای حامی، مسلمانان موظفند به شکل گسترده در این راهپیمایی شرکت کنند به دلیل اینکه حضور آنان گامی در راستای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین مسئله ای جدی است  که مسلمانان را موظف کرده تا از آنان دفاع کنند اعلام کرد: راهپیمایی روز قدس در شهرستان آوج از بلوار امام خمینی(ره) تا مزار شهدای گمنام ادامه دارد در این میان، مردم شهرستان آوج بعد از تجدید پیمان با شهدای گمنام در مصلای این شهر حاضر شده و به اقامه نماز می پردازند.

 

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها