فرمانده سپاه دشتی:

هوشیار باشیم؛ دشمن باورهای دینی جوانان را هدف قرار داده است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: دشمن باورهای دینی جوانان را هدف قرار داده و لازم است که در این باره هوشیاری و دقت نظر کافی داشته باشیم.
کد خبر: ۸۵۳۵۵۴۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی؛ سرهنگ علی غضنفری در ضیافت افطاری سربازان وظیفه این ناحیه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی بر استفاده از لحظات سرشار از معنویت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
وی افزود: برنامه هایی برای سربازان وظیفه ناحیه سپاه امام رضا(ع)  در راستای پیشبرد سطح اعتقادی وبینش سیاسی دارد و ناحیه قصد دارد با برنامه های فرهنگی که با سربازان داشته پس از اتمام خدمت این سربازان با بینش معنوی و سیاسی از ناحیه ترخیص شوند.
سرهنگ غضنفری با بیان اینکه ترک خوردن و آشامیدن تنها خصوصیت فرد روزه دار نیست ادامه داد: در این ماه عزیز باید توجه ویژه ای به دوری از محرمات و اعمالی که خداوند ما را از انجام آنها نهی کرده و پرداختن به اعمالی که مورد رضای پروردگار است، داشته باشیم.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ نرم دشمن علیه کشورمان به ویژه نسل جوان اشاره کرد و گفت: جوانان ما باید توجه داشته باشند که دشمن باورهای دینی جوانان را هدف قرار داده و لازم است که در این باره هوشیاری و دقت نظر کافی داشته باشیم.
لازم به ذکر است قبل از این مراسم سربازان وظیفه قبل از ضیافت افطار در مراسم جزء خوانی قرآن کریم که به همت سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی همه روزه در مسجد الغدیر خورموج برگزار می شود حضور یافتند.
 

ارسال نظرات