رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسکو:

ماه رمضان فرصتی برای خنثی کردن تبلیغات منفی دشمنان است

خبرگزاری بسیج: رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسکو در گفتگو با خبرنگاران، گفت: ماه رمضان فرصتی برای خنثی کردن آثار تبلیغات منفی دشمنان غربی و اروپایی در خصوص اسلام هراسی و ایران هراسی است.
کد خبر: ۸۵۳۵۴۷۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام مظفر رجب زاده افزود: ماه رمضان بهترین فرصت برای از بین بردن آثار تبلیغات منفی غربی و اروپایی است چراکه دشمنان با اقداماتی همچون تبلیغ و رواج استفاده ازبرخی گوشت های حرام، در صدد حرام خوار کردن مردم هستند تا شاید از این راه تاثیر پذیری معنوی و دینی آنها را کمرنگ کند.

وی با اشاره به برنامه های قرآنی در حال اجرا در اسکو، تصریح کرد: برگزاری آئین جز خوانی قرآن کریم در مسجد امام خمینی(ره) بازار اسکو، مسجدالنبی سهند و ایلخچی بخشی از این آئین هایهستند که با حضور قاریان و حافظان همه روزه پس از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رجب زاده با تاکید به اجرای برنامه های قرآنی در تابستان امسال(سال94) و اینکه خانه های قرآنی در تابستان فعالیت ویژه ای برای آموزش قرآن دارند، خاطرنشان کرد: اوقات فراغت بهترین فرصت برای پرورش استعدادها و مهارت های زندگی در کودکان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: اجرای طرح ۱۴۴۹، فصیح خوانی قرآن و برنامه های آموزش روخوانی، مفاهیم و تجویدجزئی از فعالیت های قرآنی خانه های قرآنی خواهد بود.

امام جمعه سهند نیز در صحبت های کوتاهی محتوای ادعیه ائمه معصومین را موضوع مناسبی برای طرح در منابر دانست و گفت: ادعیه ائمه اطهار اوقع فی النفوس هستند.

حجت‌الاسلام منیب راد در خصوص امنیت ملی و مساله داعش نیز اظهار داشت: نباید در مورد داعش در بین مردم خوف انداخت بلکه باید با ظرافت خاص موضوع را تبیین و نسبت به جلوگیری از ترویج و تبلیغ چنین جریان هایی پیشگیری کرد.

ارسال نظرات