خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین:

اردوهای جهادی بستر ساز ترویج کار در بین دانش آموزان است

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت:برگزاری اردوهای جهادی سبب ترویج کار و فرهنگ در بین دانش آموزان می شود.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۲۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی اظهار کرد: برگزاری اردوهای جهادی سبب ترویج کار و فرهنگ در بین دانش آموزان می شود در این میان، با توجه به نامگذاری سال جاری به نام " دولت و ملت، همدلی و همزبانی" وضعیت کشور می تواند با تحقق این شعار به سمت ترقی پیش برود.

 همدلی و همزبانی سبب ایجاد وحدت در بین ملت و دولت می شود

وی افزود: همدلی و همزبانی سبب ایجاد وحدت در بین ملت و دولت می شود چرا که در سایه این وحدت ملی است که بسیاری از توطئه ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران خنثی می شود به بیان ساده تر،شعار سال جاری مقام معظم رهبری افقی روشنی برای آِینده کشور است.

این مسئول توضیح داد: برگزاری اردوهای جهادی سبب می شود که دانش آموزان با فضای کار و فعالیت،بیشتر آَشنا شوند در این میان، باید به توجه کرد که در اردوهای جهادی اولویت اصلی مبحث فعالیت فرهنگی است که با همدلی و همزبانی در این اردوها صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی فعالیتی مشترک بین آموزش و پرورش و بسیج سازندگی است تصریح کرد: آموزش و پرورش با فرهم آوردن منابع و مصالح با کیفیت، تلاش می کند تا این اردوها به شکلی مطلوب برگزار شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین، کمک رسانی به محرومان و غنی سازی اوقات فراغت جوانان را از اهداف بارز اردوهای جهادی دانست و خاطر نشان کرد: افرادی که در اردوهای جهادی شرکت می کنند باید با حضور در مناطق محروم، چالش ها و مشکلات روستاها را شناسایی و منعکس کنند تا مسئولان در صدد مرتفع کردن آنان باشند.

 

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها