خبرهای داغ:
مديرعامل سازمان فرهنگي- ورزشي شهرداري خبر داد:

برپایی نمایشگاه قرآن کریم ویژه ماه رمضان در استان قزوین

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نمایشگاه قرآن کریم از 10 تیرماه سال جاری در استان قزوین بر پا می شود.
کد خبر: ۸۵۳۳۹۴۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوين؛ سعید وزیری نژاد مديرعامل سازمان فرهنگي- ورزشي شهرداري بیان کرد: در این نمایشگاه 2 هزار جلد کتاب در حوزه علوم قرآنی ، مذهبی و فرهنگی در معرض دید عموم قرار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند قرآن های نفیس را با 60 درصد تخفیف، نهج البلاغه و سایر کتاب ها را با 20 تا 40 درصد تخفیف از نمایشگاه قررآن کریم خریداری کنند.

وزیری نژاد یادآورشد: این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 17 تا 23 در قرآئت خانه بهجت واقع در میدان عارف مراجعه کنند.

مديرعامل سازمان فرهنگي- ورزشي شهرداري ادامه داد: این نمایشگاه زمینه بازدید مردم از کتب قرآنی را فراهم کرده که این امر در آشنایی آنها با علوم دینی و افزایش سطح آگاهی آنان مؤثر است.

وزیری نژاد هدف از برگزاری نمایشگاه‌ قرآن کریم را تسهیل در دسترسی شهروندان به محصولات فرهنگی و قرآنی، تبلیغ و ترویج قرآن، گسترش فهم و انس با قرآن،‌ توجه جوانان به این کتاب آسمانی،‌ آشنایی با معارف اهل بیت(ع) و ایجاد شور و نشاط همزمان با ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: همچنین در حاشیه نمایشگاه قرآن کریم، نمایشگاه معرفی کلاس های آموزشی خانه های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی صورت می پذیرد.

مديرعامل سازمان فرهنگي- ورزشي شهرداري قزوين اضافه کرد: دوره های آموزشی رباتیک و چرتکه ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در خانه فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی برگزار می شود.

این مسئول گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به خانه های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی مراجعه کنند، ثبت نام در این دوره های آموزشی تا پایان هفته آینده ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این دوره های آموزشی با هدف تأمین برنامه های فراغتی مفید برای کودکان و نوجوانان زیر نظر اساتید مجرب این رشته برگزار می شود و ایجاد انگیزه و علاقه، پرورش خلاقیت و آموزش صحیح آنان در زمینه رباتیک از جمله ویژگی های این دوره به شمار می رود.

به گفته وزیری نژاد، شرکت کودکان و نوجوانان در این کلاس های آموزشی  علاوه بر دوری آنان از رخوت تعطیلات تابستانی موجب رشد استعدادها و جهت دهی مثبت به توانایی های دانش آموزان می شود، به طور مثال ساخت کاردستی ذهن و جسم کودکان و نوجوانان را درگیر می کند و مانند یک بازی خلاقانه برای آنان جاذبه دارد.

 

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها