خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شبستر:

امروزه بحران تکنولوژی و فناوری حاصل تفکر بشری است

خبرگزاری بسیج: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شبستر در نشست آموزشی سبک زندگی این شهرستان، گفت: امروز در جهانی زندگی می‌کنیم که تکنولوژی و فناوری هر دو حاصل تفکر بشری است.
کد خبر: ۸۵۳۳۰۲۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسینی افزود: در چنین بحرانی آشنایی و شناخت عمیق و پرمحتوای سبک و سیره زندگی اسلامی و پیدا کردن هویت گمشده فرهنک اسلامی برای نیل به زندگی جاوید و سعادتمندانه اجتناب ناپذیر است.

وی زندگی فردی و اجتماعی را بر اساس اصول و منش های ایرانی اسلامی برای رسیدن به حیات طیبه و آرامش بخش، ضروری خواند و اظهار کرد: برخی زمان ها در بخش های مختلف مناسبات زندگی فردی و اجتماعی، متاسفانه فرهنگ غربی رسوخ کرده و انسان ها را از اهداف اصلی زندگی اجتماعی دور کرده است.

 رئیس تبلیغات اسلامی شبستر آشنایی با محتوا و فرهنگ بی بدیل اسلامی را ضروری عنوان و بیان کرد: درسیره و منش ائمه معصومین(ع) و بزرگان دینی رسیدن به آرامش فقط در پناه ایمان تبلور یافته و زوایای گوناگون زندگی اجتماعی با یاد خدا معطر می شود بنابراین معرفت الهی و شناخت حقایق عالم به عنوان محور و اساس سبک زندگی افردی و اجتماعی تلقی می شود.

وی ادامه داد: بدون معنویت و شناخت فرهنگ ناب اسلامی رسیدن به زندگی آرامش بخش میسر نیست چراکه حیات متبلور به نور ایمان  و معنویت شعاعی ازنور و جلوه بارز حق تعالی است که می تواند بشریت گمراه را به سرمنزل و مقصود زندگی برساند.

کارگاه آموزشی سبک زندگی فردی و سازمانی در سپاه شبستر با حضور پایوران این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار