فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 55 پایگاه بسیج در کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری طرح جوانه‌های صالحین در55 پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۱۹۷۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

محمود بداغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با تبریک بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طرح جوانه‌های صالحین به عنوان یک طرح ملی شامل مجموعه برنامه‌های پیشنهادی برای 20 هزار پایگاه بسیج مساجد و محلات در فصل تابستان است که با هدف ارتقاء، جذب و تشکیل حلقه‌های جدید صالحین، در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم طراحی و اجرا می­شود که شعار محوری این طرح در پرتو قرآن، نماز و سبک زندگی اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در تابستان قشر عظیمی از نوجوانان و جوانان فعالیت خاصی انجام نمی‌دهند برنامه‌ای مناسب برای آنان نقش بسیار مهمی در انتخاب درست مسیر زندگی آنها ایفا می‌کند و با توجه به فراگیر بودن این طرح برنامه ای هدفمند در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ اظهار کرد: شجره طیبه صالحین برنامه مستمر بوده و به فصل یا زمان خاصی تعلق ندارد اما بی‌تردید تابستان فرصتی است که با توجه به فراغت اکثر متربیان در شجره طیبه و حداقل فراغت بیشتر آنها می توان با برنامه‌ریزی مناسب به غنی کردن این اوقات برای رشد و ارتقای متربیان تلاش کرد.

وی اذعان داشت: طرح جوانه‌های صالحین این امکان را فراهم می‌آورد که به گرایش‌ها و نیازهای نوجوانان و جوانان در هر سطحی توجه شود و این طرح از 25 خرداد تا 30 شهریور ماه سال جاری در 55 پایگاه مقاومت بسیج منتخب در شهرستان کبودراهنگ در دو مرحله اجرا می‌شود.

بداغی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های این طرح می‌توان به آشنایی با نماز و مقدمات آن، روخوانی و روانخوانی قرآن، سبک زندگی اسلامی، فعالیت های فرهنگی و ورزشی اشاره کرد.

وی با اشاره به همکاری‌های مربیان و معلمان اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش برای اجرای بهتر این طرح افزود: در راستای برگزاری مطلوب برنامه های این طرح چندین جلسه ستاد پشتیبانی در سطح ناحیه و شهرستان برای چگونگی تقسیم کار و وحدت رویه و پیشبرد برنامه ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار