خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

تحریف شخصیت حضرت امام(ره) خطری بزرگ برای ملت ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهارداشت: تحریف شخصیت حضرت امام(ره) خطری بزرگ برای ملت ایران است.
کد خبر: ۸۵۳۰۶۱۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

حجت الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تحریف شخصیت امام پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری در بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیان اصول مکتب فکری امام  و تحریف شخصیت امام را مورد تاکید قرار دادند.

وی گفت: هر دو منظر به سبب پیوستگی تفکیک ناپذیر با انقلاب اسلامی و سرنوشت یک کشور و یک ملت اهمیت ویژه ای دارد.

عدالتی افزود: افکار و اندیشه‌های بنیان گذارکبیر انقلاب همچنان جاری و الهام بخش است و روز به روز شکوفاتر میشود و منشا حرکت های جدید ضد استکباری قرار می‌گیرد.

مسئول نمایندگی ناحیه امام سجاد(ع) مطرح کرد: نفوذ عمیق چنین شخصیتی در دل مردم و عشق ورزیدن مردم به آنها تمام دشمنی های رودر رو و تخریبی را ناکام می‌گذارد، از این رو دشمنان شان به تحریف شخصیت ایشان روی آورند.

این مسئول متذکر شد: تحریف شخصیت امام خمینی(ره) بسیار خطرناک تر از زمان حیات شان  برای دشمنان است چرا که آن ها در زمان حیات با رفتارشان حقایق را آشکار و از اندیشه و آرمان هایشان دفاع می‌کنند کاری که در فقدان شان به راحتی امکان پذیر نیست.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری مسئله تحریف شخصیت حضرت امام(ره) خطر ی بزرگ و زیانبار می دانند چرا که این تحریف در واقع در نقشه راه ملت انحراف ایجاد می کند به همین اساس می فرمایند" تحریف شخصیت امام  انحراف در نقشه راه ملت است".

عدالتی با اشاره به وظایف مردم ایران در مقابل این خطر اذعان کرد: وظیفه ما آگاهی سازی و بصیرت است که با اراده و نیروی فردی و با اعتقاد به امام می‌توانیم جوابگوی آن ها باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در خاتمه تشریح کرد: با وحدت ملی و مقابله با توطئه های تفرقه افکنی دشمنان در راس آنها سیاست های اصلی استکبار و آمریکا به لطف خداوند می‌توانیم در مقابل آنها استقامت کنیم.

 

4001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها