مسئول عقیدتی سیاسی سپاه تنگستان:

از موقعیت استثنایی خود سازی در ماه مبارک رمضان استفاده کنیم

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه تنگستان گفت: با خود سازی و استفاده بهینه از موقعیت استثنایی در ماه مبارک رمضان می توانیم ره صد ساله را در این ایام پر فیض بپیماییم.
کد خبر: ۸۵۲۹۰۱۵
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، سرهنگ رسول پیراسته درآیین افتتاحیه کلاسهای قرانی ماه مبارک رمضان سپاه تنگستان گفت: بر اساس آموزه های وحیانی قران کریم همه زمانها و مکانها یکسان نیستند و قران کریم همواره بر این نکته تاکید داشته است که موقعیت های ویژه ای وجود دارد که  اگر انسان آنها را به درستی بشناسد  و از آنها بهره کافی ببرد ره صد ساله را یک شبه پیموده است.
وی گفت: در فضیلت ماه مبارک رمضان همین بس که خداوند در آیه 185 سوره بقره  آن را ماه نزول رحمت ها و برکات الهی دانسته و فرصت استثنایی برای مومنین در شب ها و روزهای آن قرار داده است.
پیراسته گفت: در این ماه مبارک شیاطین به بند کشیده می شوند و هر کس که نتواند  خود سازی کند به وجود خودش ظلم کرده وخسارت جبران ناپذیری را متاوجه خودش کرده است.
 وی تاکید کرد: در این ماه مبارک دروازه های بهشت باز و ورودی های جهنم بسته است و همت و تلاش مومنین آنها را به بهترین ها در دنیا و آخرت خواهد رساند.
سرهنگ پیراسته در خصوص برگزاری کلاسهای ماه مبارک رمضان در سپاه تنگستان گفت: سه کلاس قرانی ویژه نیروهای رسمی و وظیفه در سپاه تدارک دیده شده است که در سه سطح آموزش روخوانی، روان خوانی و تفسیر برگزار خواهد شد.
وی گفت: روزهای زوج کلاس تفسیر و آموزش قران اجرا می شود و در روزهای فرد نیز کلاس اخلاق با حضور مربیان مجرب برگزار خواهد شد.
وی همچنین در خصوص برگزاری محافل انس با قران در ماه مبارک رمضان گفت: روزهای پنج شنبه هر هفته در ماه مبارک رمضان محافل انس با قران به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه تنگستان برگزارمی شود.

ارسال نظرات