مسئول روابط‌عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در افتتاحیه دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی:

مارش انقلابی در جنگ از هزاران تیر تاثیرگذاری بیشتر داشت

مسئول روابط‌عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ایجاد مارش انقلابی و مذهبی در جنگ و هشت سال دفاع مقدس در مقابله با دشمن از هزاران تیر اثرگذاری بیشتری داشت.
کد خبر: ۸۵۲۸۶۵۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عیسی اندرخور عصر امروز در افتتاحیه دوره آموزشی مسئولان روابط‌عمومی نواحی این سپاه، اظهار کرد: آمریکا و استکبار جهانی سرزمین‌های کشورها را با زور و ظلم و ستم اشغال کرده‌اند اما انقلاب ما افکار جهانیان را تسخیر کرده و حالا حالاها در اختیار ما خواهد بود و گسترده‌تر هم خواهد شد.

اندرخور ادامه داد: ما در دل جهانیان ورودی کرده‌ایم که آنها به ما باور کرده‌اند و چون این ورود با باور بوده از ما استقبال کرده‌اند و در حال حاضر نیز تصمیم‌گیری از آن ماست البته اگر دچار اشتباه نشویم.

وی با تاکید بر اینکه دنیای امروز دنیای ارتباطات است و کار ما بدون آن به جایی نمی‌رسد، بیان کرد: جنگ اول جنگ تبلیغات و افکار است و در وهله دوم جنگ نظامی است.

مسئول روابط‌عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه طبیعی است هر جامعه‌ای افکار عمومی را همراه خود کند اقبال عمومی را با خود همراه کرده استف تصریح کرد: ایجاد مارش انقلابی و مذهبی در جنگ و هشت سال دفاع مقدس در مقبله با دشمن از هزاران تیر اثرگذاری بیشتری داشت.

اندرخور با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی‌ها سرشاخه تصمیم‌گیری هستند، افزود: در گذشته روابط‌عمومی در حد تراکت و پوستر بود اما حالا بعنوان مشاور و رئیس روابط‌عمومی است.

وی به اهداف مهم روابط‌عمومی در سازمان اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد احساس امنیت و بهداشت روانی در درون سازمان از اهداف مهم روابط‌عمومی در سازمان است.

مسئول روابط‌عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه نگاه ما باید به روابط‌عمومی عوض شده و حرفه‌ای شود، گفت: روابط‌عمومی خط‌مقدم سازمان‌ها برای ارتباط صمیمی با مردم و مشتری است.

افتتاحیه دوره آموزشی مسئولان روابط‌عمومی نواحی مقاومت بسج سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با حضور کلیه مسئولان روابط‌عمومی نواحی در مرکز تعلیم و تربیت عقیدتی سیاسی این سپاه برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات