خبرهای داغ:
صبح امروز:

حرکت کاروان دوی امدادی عاشقان حسینی، زائران خمینی آغاز شد

صبح امروزهمزمان با ایام رحلت امام راحل کاروان دوی امدادی عاشقان حسینی، زائران خمینی مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین(ع) برای بیست و یکمین سال متوالی حرکت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۵۲۳۷۵۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، صبح امروز همزمان با ایام رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی کاروان دوی امدادی عاشقان حسینی، زائران خمینی متشکل از دانشجویان مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین(ع) برای بیست و یکمین سال متوالی حرکت خود را آغاز کرد.

از جمله اهداف این کاروان تجدید عهد و پیمان با رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شرکت در مراسم 14 خرداد در حرم مطهر امام خمینی(ره) است.

این کاروان متشکل از 750 نفر از دانشجویان مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین(ع) و سایر مراکز آموزش عالی سپاه است و همه ساله به صورت دوی امدادی به سمت حرم امام خمینی(ره) حرکت می کنند.

کاروان دوی امدادی عاشقان حسینی، از استان های اصفهان، مرکزی، قم و تهران طی مسیر خواهد کرد.

حضور در گلزارهای شهدا در طول مسیر و غبار روبی از آن، دیدار با خانواده های شهدا در شهرهای اصفهان، شاهین شهر، مورچه خورت، نطنز، بادورد، کاشان، آران و بیدگل، مشهد اردهال، نراق، دلیجان، قم، حسن آباد و تهران، دیدار با آیت الله مصباح یزدی از جمله برنامه های این کاروان در طول مسیر است.

مراسم بدرقه این کاروان صبح امروز در خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات
آخرین اخبار