خبرهای داغ:
امام جمعه شبستر:

اقتدار انقلاب اسلامی در جهان مرهون خون شهداست

خبرگزاری بسیج: امام جمعه در آیین افتتاح مزار شهدای روستای هریس این شهرستان، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را در سراسر جهان به عنوان معجزه قرن و مدیون خون شهدا و پایمردی های پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت دانست.
کد خبر: ۸۵۲۳۶۵۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد زاده گفت: شهدا به عنوان امامزادگان عشق و معرفت و منبع جوشان رحمت برای همه انسان های آزاده و مشتاقان هدایت هستند که بشریت گمراه را به سرمنزل مقصود هدایت می کنند و آرامگاه و مزار آن ها برای همیشه ملجا و پناهگاه عاشقان و شیفتگان حقیقت خواهد بود.

وی تعامل مسئولان ادارات و همکاری شوراهای شهر و روستا را درخصوص ساماندهی مزار شهدا در این شهرستان مثبت ارزیابی و ازهمکاری های صمیمانه و تلاش های بنیاد شهید شبستر تشکر کرد.

مدیرکل بنیاد شهید وایثارگران استان آذر بایجان شرقی ساماندهی مزار شهدای استان در همه بخش ها و شهرهای استان را از اهداف و رسالت های فرهنگی بنیاد شهد درجهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا درجهت مبارزه با تهدیدات فرهنگی دشمن دانست.

قاسم صمدیان گفت: شهدا با الهام ازفرهنگ عاشورا دربرابر دشمن تا بن دندان مسلح از جان گذشتند و برای کشور استقلال و آزادی ارمغان آورده و و به آن عظمت و اقتدار بخشیدند.

علی فتحی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شبستر نیز در ادامه ضمن ارائه گزارش کلی از روند ساماندهی مزار شهدا در شبستر گفت:بیش از 80درصد از مزار شهدا در همه بخش ها و روستاهای این شهرستان با همکاری و تعامل شهرداران و دهیاری ها و اعتبارات و خودیاری های مردمی ساماندهی شده که امیدواریم بتوانیم در اقدامات بعدی همه مزار شهدا دیگر بخش های باقیمانده را ساماندهی و به پایان برسانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار