علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) افتتاح صحن اصلی حرم حضرت امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای را یکی از مهم ترین برنامه های امسال مراسم سالگرد رحلت امام (ره) اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۲۳۳۷۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ طلوعی در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: شهرستان ری امسال میزبان بیش از 6000 زائر از استان های کهگیلویه، فارس، خوزستان و کیش خواهد بود که تمامی زائرانی که از استانهای دیگر و 10 هزار زائری که از شهرستان ری به زیارت حرم حضرت امام راحل می آیند بیمه هستند. همچنین حوزه های بسیج اصناف ، کارگری ، پایگاه ها ، مساجد و دیگر ارگان ها در طول مسیر در قالب ایستگاه صلواتی از زائران پذیرایی خواهند کرد.

وی با تاکید برتامین امنیت این مراسم خاطر نشان کرد: زائرانی که از اقصی نقاط کشور برای شرکت در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام (ره) در شهرری حضور می یابند، علاوه بر مرقد امام (ره) به زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز مشرف خواهند شد و این موضوع اهمیت تامین امنیت این مکان مقدس را برای ما دو چندان کرده است که در همین ارتباط چند گردان از برترین نیروهای بسیجی شهرستان ری به طور ویژه تامین امنیت این مراسم را برعهده خواهند داشت.  

وی افزود: تعامل خوبی بین همه مسئولان و ارگان های شهرستان ری از جمله فرمانداری، اورژانس، اتوبوسرانی، نیروی انتظامی، اداره اطلاعات، دادگستری، بیمارستان و … همکاری خوبی را به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) افزود: ورزشکاران دوچرخه سوار بسیجی استان تهران فردا یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به سمت حرم امام خمینی(ره) حرکت خواهند کرد ، این دوچرخه سواران پس از زیارت مرقد مطهر امام خمینی (ره) تا جمکران را رکاب خواهند زد.

 فرمانده ناحیه ری در خصوص برنامه های فرهنگی برای زائران گفت: بسته های فرهنگی شامل وصیت نامه امام (ره) و رهنمودها و سخنان رهبر معظم انقلاب با هدف آشنایی بیشتر نسل جوان با شخصیت حضرت امام خمینی(ره) و آگاه سازی عموم مردم   تهیه شده و بین زائران توزیع می شود.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار