امام جمعه اهر:

آشنایی با زبان های مختلف دنیا از ابزارهای مهم ارتباطات خارجی است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه اهر در اختتامیه نخستين همایش بین المللی چالش های آموزش زبان و ادبیات انگلیسی آشنایی با زبان های مختلف دنیا را از راهکارها و ابزارهای مهم برای ارتباطات بیشتر با دنیای خارج و کشورها و ملل مختلف دانست.
کد خبر: ۸۵۲۲۳۸۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام جواد حاجی زاده برگزاری کنفرانس های علمی را در مراکز دانشگاهی گامي به جلو در راستای تحقق فرمايش هاي رهبری در تولید علم برشمرد و خواستار تلاش مضاعف جامعه دانشگاهی دراین زمینه شد.

وی آشنایی با زبان های زنده دنیا را فرصتی برای تبیین ارزش های والای انقلاب اسلامی ایران خواند و اظهار داشت: تسلط به زبان های مختلف ابزاری تأثیرگذار در مراودات بین المللی بوده و مراکز دانشگاهی دراین خصوص باید پیشتاز باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه بااشاره به پیشرفت هاي زياد كشورمان در عرصه های علمی و پژوهشی، آشنایی دنیا با ابداعات و اختراعات دانشمندان جوان ایرانی را یک دستاورد و افتخار برای کشورمان برشمرد که با وجود تحریم های ظالمانه، ایران اسلامی با افتخار به حیات پربرکت خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام حاجی زاده دین اسلام را دین مهربانی، شفقت و نوع دوستی عنوان و اظهار امیدواری کرد هر روز شاهد پیشرفت های روز افزون دراین زمینه باشیم.

وی در پایان سخنان خود برگزاری موفق و منظم این کنفرانس را یک اتفاق مثبت برای منطقه ارسباران دانست و از رئیس واحد و همه دست اندرکاران برگزاری همایش قدردانی کرد.

در پایان این آئين از اساتید برجسته دانشگاهی و بین المللی پروفسور محمدرضا باطنی، پروفسور حسین فرهادی، پروفسور پرویز بیرجندی، دکتر هاجر عبدالرحیم و دکتر مانجو جاتکا با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجليل شد.

 

 

 

ارسال نظرات