سی و امین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان؛

مرحله نخست تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان به نام «شهیدجواد یاری» نامگذاری شد

خبرگزاري بسيج: مرحله نخست سی و امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان به نام «شهید جواد یاری» نامگذاری شده و یاد این قهرمان که سابقه حضور در تور دوچرخه سواری را دارد زنده نگه داشته خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۲۲۰۷۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، مديركل ورزش و جوانان استان گفت: دفاع از اسلام و ولایت فقیه آرمان شهدا بوده و امروز پس از گذشت 25 سال از حماسه جاویدان دفاع مقدس و فروکش كردن آتش آن جنگ تحمیلی، هنوز فریاد تکبیرهای رزمندگان اسلام، لرزه به اندام دشمنان این مرز و بوم افکنده است.

سید محمد شروین اسبقیان اظهار داشت: به طور حتم خون شهیدان، انقلاب و اسلام را بیمه کرده و خون شهیدان برای ابد درس مقاومت به جهانیان داده است و راه و رسم شهادت کور شدنی نیست.

وی افزود: این ملت ها و آیندگان هستند که به راه شهیدان اقتدا خواهند كرد و همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان کرد: پهلوانان واقعی در جامعه شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند که جان بر کف گرفته و در راه خدا، اسلام و ایران اسلامی به مصاف استکبار رفتند و شهدا با لبخند شربت شهادت را نوشیدند.

وی خاطرنشان كرد: شهدا تربیت یافته و بزرگ شده مکتب حضرت علی(ع) بوده و در دوران دفاع مقدس با عشق به ولایت فقیه در راه ایران اسلامی جان دادند.

اسبقیان در دیدار با خانواده شهيد جواد ياري، سربلندی و پیشرفت ملت ایران را مرهون خون پاک شهدا عنوان و خاطرنشان کرد: بدون شک سرافرازی امروز ایران اسلامی به برکت مقاومت و پایداری همه کسانی است که در مسیر آرمان های والای انقلاب اسلامی حرکت کردند.

وی در ادامه یادآور شد: خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و امروز وظیفه مسئولان است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان احساس مسئولیت بیشتری کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان تصریح کرد: خانواده شهدا، بزرگ ترین سرمایه معنوی انقلاب و ملت هستند و دلجویی و دیدار با آنان ادای دین به ارزش های انقلاب است.

وی ادامه داد: خدمت به خانواده شهدا و ايثارگران در صحنه‌هاي مختلف، حفظ و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت طلبي، زنده نگه داشتن ياد شهيدان و حفظ آثار آن ها، تجليل و تکريم از خانواده‌هاي شهيدان و جديت در امور فرهنگ خانواده‌هاي شاهد از مهمترين اهداف اين ديدارهاست.

وي با گراميداشت ياد و خاطره شهید والا مقام جواد یاری با اهدای لوح سپاس از خانواده این شهید سرافراز تجلیل کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار