خبرهای داغ:

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شبستر برگزار شد

خبرگزاری بسیج: نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در این صبحگاه با تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: هر اندازه که از سوم خرداد گفته شود باز کم است چراکه طبق وعده ای که خداوند در قرآن داده است در سوم خرداد جلوه ای از جلوه های نصرت الهی خود را نشان داد.
کد خبر: ۸۵۲۲۰۵۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، علی علیلو با اشاره به وضعیت جنگ تحمیلی اظهارکرد: در دفاع مقدس تمام دنیا در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفته بود و در جنگ نابرابر قرار داشتیم که رزمندگان با عملیات پیروزمندانه بیت المقدس و آزادی خرمشهر در سوم خرداد سال۱۳۶۱ ضربه ای سنگین به دشمنان زده و و آنها را فلج کردند.

وی در ادامه افزود: در عملیات آزاد سازی خرمشهر رزمندگان معادلات را تغییر داده و ایمان و وحدت و میثاق خود با ولایت را به رخ جهانیان نشان دادند و آنهایی هم که تردید داشتند تردیدشان به اطمینان تبدیل شد و ثابت کردند قدرت فقط سلاح نیست بلکه ایمان مهم تر می باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان تصریح کرد: امروز همه هجمه های عظیم دشمن به سمت مسلمانان هدفگیری شده و جنگ فرهنگی و نرم افزاری را شروع کرده اند و به دنبال تضعیف ایمان جوانان هستند که باید بصیرت خود را افزایش داده و امیدهای دشمنان را در این عرصه مثل دوران دفاع مقدس به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم .

علیلو با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: تا به امروز تیم مذاکره کننده توانسته اند با آگاهی و بصیرت عزت اسلامی را حفظ کنند ولی تعجب برانگیز است که آمریکایی که بارها قدرت جمهوری اسلامی را دیده، بعضی یاوه گویی ها را انجام می دهد.

نماینده شبستر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری گفت: امروز رویش های ما بیشتر از ریزش هاست و مردم بارها میثاق خود با اسلام، قرآن و ولایت را نشان داده اند واگر باز دشمن بخواهد ذره ای زیاده خواهی داشته باشد جوانان این مرز و بوم مثل دوران دفاع مقدس آماده پاسخگویی و دفاع هستند .

وی با انتقاد از بعضی ها در داخل کشور افزود: از بعضی ها تعجب می کنیم که بجای دقت به خط قرمزهای تبیین شده رهبر فرزانه انقلاب، تبصره زده و بازرسی ها را تعریف می کنند و به آنها می گوییم که قرار نیست بازرسی هایی انجام شود و نباید ستون پنجم دشمن در داخل شوند.

علیلو در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: آمریکا در سال های پیش مذاکره با ایران را راه حل برون رفت خود از بحران می دانست و خود اوباما نیز به مقام معظم رهبری نامه ارسال کرده و خواستار مذاکره شده بود اکنون چه اتفاقی افتاده است که آمریکا پیش شرط تعیین می کند.

جعفر رزمی، فرمانده سپاه شبستر نیز در این صبحگاه با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت:‌ نیروهای مسلح آماده تر از همیشه هستند و در صورتی که فرماندهی کل قوا فرمان دهند دست به کار خواهند شد.

تجلیل از خانواده های شهدای عملیات آزاد سازی خرمشهر و مولودی خوانی به مناسبت سالروز ولادت امام سجاد(ع) از دیگر برنامه های برگزار شده در این مراسم بود

ارسال نظرات
آخرین اخبار