خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

معیارهای رهبر فرزانه انقلاب خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای است

خبرگزاری بسیج: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در سپاه عاشورا توصیه ها و معیارهای تعیین شده رهبر فرزانه انقلاب را خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای دانست.
کد خبر: ۸۵۲۱۶۶۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهدشبستری افزود: ایران امروز در عرصه های سیاسی داخلی و بین المللی در اوج عزت و اقتدار بوده و روز به روز به آن افزوده می شود که باید تیم مذاکره کننده هسته ای از این جایگاه با طرف های مقابل گفتگو کنند.

وی با اشاره به فداکاری مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم و تثبیت آن، گفت: این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با رشادت های بی شمار مردم و خون مطهر شهدای دوران دفاع مقدس به بار نشسته و باید همه آحاد مردم در دفاع از کیان میهن متحد باشند.

آیت الله شبستری دوران دفاع مقدس را جزو برگ های زرین تاریخ ایران عنوان و بیان کرد: ملت غیور ایران اسلامی با پشتیبانی خود از رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس حماسه آفرینی کرده و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: امروز نیز مردم و به خصوص نیروهای مسلح ما با همان روحیه جهاد و ایثار دوران دفاع مقدس، مصالح و منافع ملی را بر منافع فردی ترجیح داده و برای دفاع از کیان میهن اسلامی سر از پای نمی شناسند.

وی، روحیه بالای نیروهای مسلح را از ویژگی های مهم و بارز جمهوری اسلامی در مقابله با انواع تهدیدهای دشمنان خواند و افزود: این ویژگی برگ برنده نظام اسلامی در مواجهه با جبهه کفر است چراکه نیروهای مسلح ما تربیت شدگان مکتب رسول الله(ص) و ائمه اطهار(ع) هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، از این روز به عنوان روز مقاومت و پایداری ملت ایران در برابر تجاوز صدام دانست و گفت: سوم خرداد برای همیشه تاریخ در ذهن مردم ایران باقی خواهد ماند.

آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به تلفات سنگین دشمن بعثی در عملیات فتح خرمشهر، گفت: آزادسازی خرمشهر به هیچ عنوان در تصور ژنرال های ارتش عراق نمی گنجید ولی رزمندگان اسلام با تاسی به آموزه های دینی و اسلامی و با سلاح ایمان همه نقشه های دشمنان را خنثی کردند.

وی، آزادی خرمشهر را مصداق بارز وعده الهی برای پیروزی مومنان و مجاهدان راه خدا عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار