خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین:

صداقت کاری مهمترین شاخصه روابط عمومی موفق است

مسئول روابط عمومی لشگر 16 زرهی استان قزوین بیان کرد: صداقت و عدم بزرگ نمایی شاخصه بارز در جلب اعتماد مردم است.
کد خبر: ۸۵۱۹۴۵۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

علی شیبانی مسئول روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج به مناسبت روز روابط عمومی در خصوص فعالیت های این حوزه در ارتش گفت: روابط عمومی در سازمان ارتش زیر نظر عقیدتی سیاسی ارتش است.

وی گفت: مدیران روابط عمومی در ارتش 16 زرهی استان تلاش می کنند تا در زمینه تعامل سازنده با سازمان‌ها و نهاد‌ها عملکرد خوبی داشته باشند.

شیبانی بیان کرد: در زمینه اطلاع رسانی باید تمام اطلاعات ارائه شده واقعی و بدون بزرگ نمایی باشد تا بتوانیم افکار عمومی را نسبت به چالش‌های روز مدیریت کنیم.

این مسئول با اشاره به آموزش در عرصه اطلاع رسانی برای سربازان ارتش خاطرنشان کرد: در حال حاضر و در تمام زمان ها بخشی از جوانان در ارتش مشغول به خدمت  به نظام هستند و با آموزش هایی که روابط عمومی می تواند برای آنها داشته باشد هر کدامشان می توانند فعال در عرصه اطلاع رسانی باشند.

مسئول روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین اذعان کرد: فعالیت روابط عمومی ارتش در ارتباط با سه قشر سربازان وظیفه، کارکنان و خانواده ها و مردم خارج از پادگان ها است، برنامه های فرهنگی ما در ارتباط با آنان شکل می‌گیرد و ما در حوزه تاثیر ریشه ای تبلیغات بر نوع نگاه هموطنان تلاش می کنیم.

وی همچنین به جنبه اطلاع رسانی روابط عمومی اشاره و تصریح کرد: خانواده هایی که فرزندانشان در ارتش خدمت می کنند می خواهند که از فعالیت های عمومی که در ارتش شکل می گیرد اطلاع داشته باشند و این مسئله بخشی از خدمتی است که روابط عمومی ارائه می دهد.

شیبانی در ارتباط با مصاحبه ها و کنفرانس های خبری که توسط روابط عمومی ارتش شکل می گیرد گفت: نشست خبری و کنفرانس‌های ارتش در آستانه ایام ویژه مانند هفته دفاع مقدس، 29 فروردین و امثال آنها صورت می گیرد که هدف از برگزاری این نشست‌ها ابلاغ برنامه هایی است

مسئول روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی در پایان به صداقت و عدم بزرگ نمایی به عنوان مهمترین مشخصه های یک روابط عمومی موفق اشاره کرد وگفت: مهمترین مشخصه کارکنان در روابط عمومی علاقه کاری می‌باشد که بتوانند تعامل قوی با اقشار داشته باشند.

 

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار