خبرهای داغ:

گردهمایی سیاسی در سپاه امامت تبریز برگزار شد

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه امامت تبریز در این گردهمائی با اشاره به جایگاه تمدن مطلوب قرآن و تشکیل حکومت اسلامی گفت: شاخصه تمدن های اسلامی استفاده انسان ها از همه ظرفیت های مادی و معنوی برای تامین سعادت و تعالی در عالم طبیعت است.
کد خبر: ۸۵۱۹۱۶۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، افزود: تمدن اسلامی ایمان، علم، اخلاق، مجاهدت مداوم، اندیشه پیشرفته و اخلاق والا را به امت اسلامی و به بشریت هدیه می­دهد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مقابله با استکبار، اظهار کرد: باید با اخلاص و ایمان با محوریت شهادت طلبی و با ولایت مداری که پایه های اصلی آن احساس مسئولیت و داشتن بصیرت است، پشتیبان ولایت باشیم و به یقین پیروزی نهایی با پیروی از اسلام ناب، قرآن و اهل بیت(ع) و همچنین پیروی از دستورات و  رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب میسر خواهد بود.

یکی از مسئولان معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این همایش با تبیین شاخصه های نظام اسلامی گفت: یکی از مهم ترین شاخصه ها ولایت مطلقه فقیه است که موجب وحدت و پیروزی ملت در همه عرصه ها و بحران ها شده است و دشمن نیز با وجود ولایت نمی تواند نقشه ها و اهداف شوم خود را پیش ببرد.

جعفرپور به حملات رژیم آل سعود به یمن هم اشاره و بیان کرد: در این جریان ایران همواره از ملت یمن حمایت می­کند و همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند آل سعود در یمن به سختی شکست خواهد خورد و یمن نقطه پایان این رژیم فاسد وهابی خواهد بود.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار