خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا خبر داد:

تشییع و تدفین سه شهید گمنام همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) در بوئین زهرا

فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا از تشییع و تدفین سه شهید گمنام همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) در بوئین زهرا خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۸۳۳۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، یوسف ابوی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا با بیان این نکته که مردم ولایت مدار و شهید پرور بوئین زهرا سالها انتظار این شهیدان را
کشیده‌اند گفت: قدوم پرخیروبرکت این شهیدان دوباره فضای شهر بوئین زهراعطرآگین خواهد کرد و معنویت خاصی را به شهرمان خواهد داد.

وی اظهار داشت: سه شهید گمنام دفاع مقدس پنج شنبه مهمان مردم بوئین زهرا خواهند بود که این سه شهید در مناطق عملیاتی جزیره مجنون و حاج عمران تفحص و کشف شده اند که در روز پنج شنبه همزمان با شهادت امام موسی کاظم(ع) پس از تشییع، در پارک بعثت بوئین زهرا به خاک سپرده خواهند شد.

ابوی شهدا را مظهر استقامت و پایداری ایران اسلامی دانست و افزود: این شهیدان بودند که در زمان تجاوز لشگر بعثی به میهن اسلامی حماسه آفریدند وما هم باید در مراسم استقبال این شهیدان حماسه بیافرینیم.

فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا، با دعوت از همگان برای حضور در مراسم تشییع و تدفین شهیدان گمنام 8 سال دفاع مقدس ابراز داشت: چهارشنبه شب مراسم وداع با شهیدان در مسجد جامع شهر بوئین زهرا برگزار خواهد شد ومردم شهید پرور بوئین زهرا با شهدا وداع خواهند کرد.

 

2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها