يكي از معتكفين دانشگاهي:

احساس مي كنم واقعا سبك شده ام

خبرگزاری بسیج: يكي از معتكفين دانشگاهي مسجد جامع تبريز كه براي پنجمين بار اين فضا را تجربه مي كند، با اشاره به نخستين تجربه معتكف بودن خود، گفت: براي نخستين بار كه معتكف شده بودم، در پايان سومين روز احساس مي كردم به طور واقع سبك شده ام.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۷۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

حسين داداش پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حضور در فضاي معنوي اعتكاف را نوعي خلوتگاه براي راز و نياز با پروردگار خواند و افزود: كساني كه معتكف مي شوند بايد با تفكر در آينده و براي خود، تصميم بگيرند مسير زندگي خود را چگونه انتخاب كنند تا به سعادت دنيوي و اخروي برسند.

وي ادامه داد: روزه اي كه اينجا گرفته مي شود، ادعيه هاي كه خوانده مي شود و حتي جو اين مكان، در روح انسان تاثيرگذار بوده و به آرامش دروني كمك مي كند.

اين مدرس دانشگاه در رشته حقوق، به حضور دوستان خود نيز در اين فضا اشاره اي داشت و اظهار كرد: حضور دوستان موجب مي شود در موارد مختلف( پزشكي، اجتماعي و ...) بتوانيم بحث كرده و به معلومات و اطلاعات خود اضافه كنيم.

وي در توصيه اي به همسن و سالان خود، بيان داشت: انسان كه از دور چيزي را مي بيند نمي تواند تصور آنچناني در مورد آن داشته باشد ولي اگر براي يكبار هم كه شده، در اين مكان و فضا قرار بگيرد مي تواند اين حس خوب را درك كند كه اميدوارم اين لحظات را غنيمت شمرده و براي يكبار هم كه شده اين فضا را تجربه كنند.

ارسال نظرات