شهید مطهری قاطعانه در برابر تهاجم فکری و فرهنگی مخالفان و معاندان ایستاد

نماینده معظم ولی فقیه در استان مرکزی گفت:شهید مطهری با ارائه مستدل و محکم آموزه‌های دینی، قاطعانه در برابر تهاجم فکری و فرهنگی مخالفان و معاندان که از آبشخورهای مختلف الحاد، انحراف و التقاط تغذیه می‌کردند ایستاد و نسل جوان دوران خویش را از گزند آسیب‌های فکری مصون ساخت.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۸۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

آیت الله دری نجف آبادی به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه و بسیج در ستاد سپاه روح الله استان مرکزی گفت: درک دقیق و درست او از اقتضائات فکری زمان خویش و مهندسی معارف ناب و زلال اسلامی متناسب با آن جهت هدایت نسل جوان، مهم‌ترین عامل موفقیت و تأثیرگذاری او بر اندیشه و رفتار مخاطبانش بود.

وی افزود: شهید مطهری را از طریق تالیفات، سخنرانی‌ها، دوستان معاشر و اساتیدش می‌توان به خوبی شناخت و به نسل امروز شناساند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: شهید مطهری با مجاهدت‌های علمی و معنوی فراوان، از خود شخصیتی ساخت که جامع فضائل انسانی و الهی بود. از جمله ویژگی‌های برجسته و کم‌نظیر او که می‌تواند برای اساتید و مربیان و حتی فرماندهان، مدیران و کارشناسان، درسی ارزشمند باشد، زمان‌شناسی و نیازشناسی است.

امام جمعه شهر اراک تاکید کرد: از آثار و خاطرات این شهید بزرگوار هویداست که از ابتدا علاقه و ارتباطی با سیره و زندگی روحانیت داشت و با شهادت خود در مسیر مبارزه فردی فداکار در لباس پیامبران بود.

وی در پایان با اشاره به دیدگاه‌های دانشمند شهید مطهری، جایگاه وی را در عصر امروزی در مرتبه پژوهشی دانست و اظهار داشت: شهید مطهری بعد از انقلاب با صراحت اعلام کرد که به مسئولیت آگاه‌سازی و ارشادگری جوانان ادامه می‌دهد که این، خود یک کار مهم است و اگر امروز هم حضور داشت همین راه و رویه را ادامه می‌داد چرا که رسالت یک روحانی، هم آگاه‌سازی جامعه است و هم مرزداری از فقه و اسلام در جهت رشد و شکوفایی امت اسلامی است که شهید مطهری در هر دو زمینه توانایی بالایی داشت.

ارسال نظرات