خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه البرزعنوان کرد:

لزوم همکاری رسانه‌ها به نحو مطلوب در حوزه مقابله با تهاجم فرهنگی با مسئولان دستگاه‌های اجرایی

فرمانده سپاه ناحیه البرز تصریح کرد: لازم است رسانه‌ها به نحو مطلوب در حوزه مقابله با تهاجم فرهنگی با مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان البرز همکاری داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۵۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه البرزدر نشست خبری که در سالن جلسات سپاه ناحیه امام رضا (ع) برگزار شد اظهار کرد: مطابق اذعان بسیاری کارشناسان نظامی، این قدرت رزمی و توان نظامی که در نیروهای مردمی و ارتش کشورهای اسلامی پدید آمده برگرفته از نیروی انقلابی جوانان جمهوری اسلامی ایران است.

حیدری با اشاره به اهمیت قشرهای مختلف مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی به خصوص فعالان فرهنگی اظهار کرد: توجه به خطراتی که در حوزه تهاجم فرهنگی جامعه جوان ما را تهدید می‌کند، بسیار مهم است.

این مسئول عنوان کرد: لازم است رسانه‌ها به نحو مطلوب در حوزه مقابله با تهاجم فرهنگی با مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان البرز همکاری داشته باشند.

حیدری در ادامه با توجه به رزمایش الی بیت المقدس گفت: در تاریخ 17 و 18 اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان البرز همزمان با سایر نقاط استان قزوین این رزمایش برگزار می‌شود.

وی افزود: نیروهایی که در رزمایش یاد شده از حضور آن‌ها استفاده می‌شود از حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج محلات شهرستان البرز هستند که از آمادگی جسمانی و توانایی‌های رزمی و دفاعی مطلوبی برخوردارند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز بیان کرد: با برگزاری رزمایش برای نیروهای گردان‌های الی بیت‌المقدس و امام حسین (ع) می‌توان آن‌ها را برای فعالیت‌ها و اقدامات مختلف رزمی و دفاعی آماده کرد.

حیدری ادامه داد: این‌ گونه رزمایش‌ها ارتقای توان دفاعی گردان‌ها و بالا بردن روحیه رزمی و سنجش توانایی میزان عملکرد هر گردان را برآورد می‌سازد.

این مسئول با اشاره به ظرفیت و توانایی بالای این گردان‌ها اضافه کرد: گردان الی بیت‌المقدس و گردان‌های امام حسین (ع) توانایی مقابله با تهدید دشمن در خارج از شهر و حوزه استحفاظی خود را دارا هستند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز تصریح کرد: نیروهای بسیجی جوان و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران به خصوص در شهرستان البرز علاقه بسیاری برای حضور در رزمایش دفاعی دارند که بیانگر قدرت ایمان و اعتقاد آن‌ها برای دفاع از مظلومان است و این امر بیش از توانایی نظامی آن‌ها است.

حیدری بر لزوم حضور مسئولان این شهرستان در رزمایش نیروهای گردان الی بیت‌المقدس و گردان‌های امام حسین (ع) تأکید کرد.

این مسئول مطرح کرد: نیروی بسیجی علاوه بر جوانان جمهوری اسلامی ایران، بسیاری از اقشار مردمی کشورهای منطقه را نیز تحت تأثیر خود قرار داده است؛ چرا که بیدار اسلامی که اکنون کشورهای مسلمان در مناطق مختلف را در بر گرفته است برگرفته از پیروزی‌ها و موفقیت‌های نظام مقدس اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز اضافه کرد: قشرهای مردم انقلابی در برخی کشورهای همسایه و سایر کشورهای مسلمان با مطالعه الگوی ایرانی اسلامی انقلاب اسلامی ایران با هدف ریشه‌کن کردن ظلم در کشورهای خود اقدامات روشن‌گرایانه‌ای انجام دادند.

حیدری با اشاره به ضرورت توجه بیش از پیش عموم مردم و مسئولان به باورهای انقلابی و اسلامی عنوان کرد: تحقق این امر می‌تواند مسیر پیموده شده شهیدان و ایثارگران انقلاب اسلامی ایران را در بیش از سه دهه گذشته ادامه دهد و توانمندی این کشور را در عرصه‌های سیاسی و بین‌المللی بر نظام سلطه تحمیل کند.

این مسئول تأکید کرد: در حال حاضر بسیاری از نیروهای گروهک‌های تکفیری مانند داعش در خاک عراق و برخی کشورهای منطقه فعالیت نظامی و تروریستی انجام می‌دهند که از روحیه انقلابی و اسلامی مبارزان مردمی هراس بسیاری دارند.


1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها