رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه دهلران گفت: میزان 64 میلیون و 496 هزار لیتر فرآورده های نفتی در سطح شهرستان دهلران توزیع شده است.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۲۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ; پیمان پورنجفی رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه دهلران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه دهلران در خصوص تأمین سوخت مورد نیاز دستگاه های کشاورزی شهرستان آمادگی لازم را دارد.

وی افزود: با توجه به سطح زیر کشت محصولات کشاورزی در دهلران و نیاز دستگاه های کشاورزی از جمله کمباین و تراکتور ها به سوخت(گازوییل) در فصل برداشت محصول، تأمین سوخت مورد نیاز این حوزه یکی از اولویت های کاری این شرکت می باشد.

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه دهلران با اشاره به سوخت رسانی به چاه های کشاورزی دیزلی مجاز در شهرستان، خاطر نشان کرد: تعداد 37 حلقه چاه دیزلی مجاز در شهرستان وجود دارد که در سال گذشته 395 هزار لیتر نفت و گاز حمایتی بین آنها توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 207 دستگاه کمباین در سال گذشته در زمان برداشت محصولات کشاورزی(گندم و ذرت) به شهرستان دهلران وارد شدند، تصریح کرد: مقدار 6 میلیون و 970 هزار لیتر نفت و گاز(گازوییل) حمایتی در بین مالکان کمباین و تراکتورهای فعال در بخش کشاورزی توزیع شده است.

پورنجفی با اشاره به وجود 985 دستگاه تراکتور در شهرستان، ادامه داد: از این تعداد 920 دستگاه تراکتور فعال می باشند و همچنین مصرف گازوییل در بخش کشاورزی(کمباین و تراکتور) در سال 93 نسبت به سال گذشته 36 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: تعداد 62 واحد نانوایی در سطح شهرستان فعالیت می کنند که در سال گذشته میزان 1 میلیون و 930 هزار لیتر گازوییل حمایتی در بین این نانوایی ها توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن(92) افزایش 5 درصدی را نشان می دهد.

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه دهلران با اشاره به تأمین سوخت واحدهای مرغداری شهرستان عنوان کرد: تعداد 25 واحد مرغداری در شهرستان وجود دارد که از این تعداد 21 واحد فعال و با این شرکت قرارداد منعقد نموده اند.

وی ادامه داد: در سال گذشته 1 میلیون و 432 هزار لیتر گازوییل در اختیار این واحدها قرار گرفته است که نسبت به سال 92 که تعداد مرغداری های شهرستان 6 واحد بود، افزایش 69/71 درصدی را نشان می دهد.

پورنجفی از جذب 83 درصدی سهمیه نفت و گاز حمایتی شهرستان دهلران در سال گذشته خبر داد و افزود: مجموع سهمیه گازوییل شهرستان، 10 میلیون و 880 هزار لیتر بود که از این میزان 8 میلیون و 999 هزار لیتر در اختیار اداره جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت و فرمانداری دهلران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مجموع فرآورده های سوختی توزیع شده در سال گذشته در شهرستان دهلران 64 میلیون و 496 هزار لیتر بوده است، خاطر نشان کرد: میانگین مصرف روزانه بنزین 57 هزار لیتر، گازوییل 96 هزار، نفت سفید 14 هزار، نفت کوره 10 هزار و گاز مایع(بوتان) 12 تن بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار