فرمانده سپاه آشتیان:

راهیان نور جامعه را در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن بیمه می‌‌کند

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سپری مقاوم برابر فرهنگ منحط غرب است چراکه راهیان نور جامعه را در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن بیمه می‌‌کند.
کد خبر: ۸۵۱۴۰۲۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
سرهنگ محمد گودرزی‌مقدم بااشاره به اعرام کاروان راهیان نور از این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور اظهار داشت: 40 نفر از مردم آشتیان در قالب کاروان راهیان نور دیروز از مقابل مزار شهدای گمنام این شهر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

وی افزود: این کاروان از امروز به مدت 2 روز از مناطق عملیاتی غرب کشور از جمله مناطق عملیاتی کرمانشاه شامل منطقه عملیاتی مرصاد، شهید شیرودی، ارتفاعات بازی دراز بازدید می‌کنند که در پایان مراسم با تجمع 15 هزار نفری زائرین مناطق عملیاتی غرب کشور که از سراسر کشور گرد هم آمده‌اند به پایان می‌رسد.

فرمانده سپاه شهرستان آشتیان با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور گفت: آشنایی با فلسفه جهاد و شهادت، تقویت حس خود باوری، بیان خاطرات رزمندگان اسلام، زنده نگه داشتن یاد شهدا و مقابله با تهاجم فرهنگی و آماده سازی در جنگ نرم با دشمن، مهم‌ترین هدف از برگزاری این اردو است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی معنوی، روایت‌گری در مناطق یادمان هشت سال دفاع مقدس و سخنرانی، از جمله برنامه‌های این کاروان است که در راستای بهره‌مندی بیش از پیش زائران سرزمین‌های نور، تعدادی از رزمندگان آشتیانی در دوران دفاع مقدس به عنوان راوی، روحانی، پزشکیار، این کاروان را همراهی می‌کنند.

‌گودرزی مقدم بااشاره به اهمیت راهیان نور گفت: اگر قصد داریم جامعه بویژه جوانان و نوجوانان را در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن بیمه کنیم باید تمام تلاش خود را در جهت انجام سفرهای راهیان نور بکار بندیم زیرا که این سفر به عنوان درس عملی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با پخش برنامه‌های مختلف ضد فرهنگی از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی، ذهن جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده‌اند و یکی از راه‌های مقابله همین سفر راهیان نور است.

فرمانده سپاه شهرستان شازند خاطرنشان کرد: همه در قبال شهدا، ایثارگران و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه داریم و باید این فرصت را که سفر راهیان نور برای مردم فراهم کرده است، مغتنم بشماریم.

‌گودرزی مقدم با بیان اینکه شهدا چراغ راه هدایت برای همه هستند، گفت: مناطق عملیاتی مزین به خون پاک شهیدان است و بنابراین حضور مخلصانه در آن مناطق موجبات هدایت به مسیر مستقیم را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور اعلام یک باور است چرا که قدم به قدم از این خاک معطر به عطر حضور شهدا و متبرک به قدوم پاک شهیدان است.


ارسال نظرات