خبرهای داغ:
محمدی
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار می شود

با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین معارفه دکتر حبیب‌رضا ارزانی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه 6 اردیبهشت ماه، در سالن اجتماعات هتل آسمان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۱۳۷۸۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکشنبه 6 اردیبهشت ماه در هتل آسمان برگزار می شود.

در این مراسم حجت الاسلام دکتر حبیب‌رضا ارزانی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و از زحمات حجت اسلام و المسلمین محمد قطبی تقدیر می گردد.

ریاست دبیرخانه ادیان توحیدی استان اصفهان به مدت سه سال متوالی، عضویت در هیات علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه اصفهان دبیر بنیاد بین المللی غدیر و مدیریت بنیاد بین المللی اخلاق از جمله سوابق علمی و اجرایی دکتر حبیب‌رضا ارزانی به شمار می رود.

وی یکی از مبلغان و اساتید برجسته دانشگاهی است که در کشورهای مختلف در امر تبلیغ و پژوهش فعالیت داشته و در حال حاضر مراحل پایانی دریافت مدرک دکترای الهیات تطبیقی را از دانشگاه نامیبیا در جنوب آفریقا و همجوار کشور آفریقای جنوبى پشت سر می گذارد.

حجت الاسلام قطبی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، پیش از این اعلام کرده بود به قم خواهد رفت و در سمت جدیدی ادای وظیفه خواهد نمود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار