خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

سپاه برای رسیدن به یک نگاه توحیدی در سراسر جهان و مقابله با استکبار تلاش می کند

حجت الاسلام معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر در آستانه روز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این ارگان را حافظ ارزش ‌ها ودستاوردهای انقلاب اسلامی است و هم چنین سپاه برای رسیدن به یک نگاه توحیدی در سراسر جهان و مقابله با استکبار تلاش می کند.
کد خبر: ۸۵۱۳۱۳۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

حجت الاسلام  علی معبودی  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز تاسیس سپاه با اشاره به متعهد بودن سپاه بر تمام وظایفش در یک گفت و گو اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: سپاه از ابتدای شکل گیری به پیمانی که با ولایت و مردم بسته است پایبند بوده و ستون مستحکم نظام است.

وی در ادامه سپاه را لنگر گاه حیات و صلح منطقه دانست وخاطر نشان کرد: در صورتی که کوچکترین قدم اشتباهی در ارتباط با ایران در منطقه صورت بگیرد سپاه به سخت ترین صورت جواب خواهد داد چرا که نیروی فداکاری در جامعه است که برای رسیدن به تمام آرمان ها و اهداف انقلاب و حفط موجودیت آن از هیچ تلاشی فرو گزار نیست.

حجت الاسلام معبودی با  اشاره به 2 اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه گفت: قبل از این تاریخ نیروهای سپاه درپنج دسته به فعالیت می پرداختند ولی با فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل سپاه این نیروهای پنجگانه با هم متحد گردیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر استان قزوین در کنار نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی به وظایف ویژه ای که برای سپاه تعریف شده است اشاره کرد و یاد آور شد: با توجه به اینکه انقلاب ما طرحی نو در سراسر جهان بود و مشخصه ای که سپاه را ممتاز می کند مسئله اعتقادی و عمق تفکراتش است.

این مقام مسئول با بیان اینکه بسیاری از کشورها نیرویی مانند سپاه دارند عنوان کرد: نیروی سپاه هیچ گاه برای رسیدن به هدف و مسائل اعتقادی و انسانی را زیر پا نمی گذارد، ریشه های مکتبی به شدت قابل توجه است، برعکس تمام نیرو های جهان از جمله قدرت های استکباری و آل سعود که امروزه مشاهده می کنیم، برای رسیدن به اهدافشان به هیچ انسانی و هیچ ارزشی رحم نمی کنند.

حجت الاسلام معبودی همچنین با تاکید بر نگاه اعتقادی سپاه خاطر نشان کرد: سپاه برای رسیدن به یک نگاه توحیدی در سراسر جهان ، برقراری عدالت، آزادی برای تمام انسان ها و نیزمقابله با استکبار تلاش می کند.

 این مقام مسئول در جمع بندی سخنانش یادآور شد: سپاه در آزمون های سخت سربلند بوده و به بهترین شکل این مسئله را به جهانیان ثابت کرده است؛ در میدان های نبرد و در سخت ترین شرایط سپاهیان انقلاب اسلامی با انگیزه بالا، ولایت مداری و بصیرت نقش آفرینی کرده اند و با آشنایی به شرایط زمان برای پوشاندن جامه  عمل به پیکر آرمان های انقلاب تمام تلاش خود را کرده اند.

         

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها