خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا:

کیفی سازی و تقویت شبکه صالحین اولویت بسیج کارگری است

خبرگزاری بسیج: مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا درنخستین نشست سرمربی و مربیان صالحین این کیفی سازی و تقویت شبکه صالحین را از اولویت های سازمان بسیج کارگری استان در سال جاری دانست.
کد خبر: ۸۵۱۲۹۱۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ناصر علیزاده گفت: کیفی سازی و تقویت شبکه صالحین با حفظ ارتباط لایه های مختلف توسط سرمربی با مربی، مربی با سرگروه ها و سرگروه ها با متربیان در دستور کار سازمان بسیج کارگری و از اولویت‌های برنامه های بسیج است.

وی با اشاره به احصای نیازمندی های تربیتی و فرهنگی قشر کارگری خواستار تبیین محتوای مورد نیاز متربیان توسط مربیان شد.

علیزاده بومی سازی دستورالعمل ها و ابلاغ های آموزشی و تربیتی صالحین را یکی از راهکارهای موثر در جامعه صنعتی و کارگری خواند و بر لزوم توجه مربیان به این امر تاکید کرد.

سرمربی قشر بسیج کارگری استان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از نشست سرمربیان کشور در مشهد محور قرار گرفتن مربیان در بین سرگروه ها و متربیان را به عنوان مربی معنوی از راه های موثر در پیشبرد اهداف صالحین عنوان کرد.

حجت الاسلام فضلی، در ادامه ارتباط تنگاتنگ و مستمر سرگروه های صالحین با مربیان و پاسخ به نیازهای تربیتی سرگروه ها را از راه های تقویت شبکه صالحین دانست.

در ادامه این نشست مربیان صالحین قشر بسیج کارگری استان به بیان نکته نظرات خود پیرامون موانع و مشکلات پیش روی حلقه ها و نیز شرح نمونه های عینی موفقیت‌هایی که از طریق برگزاری حلقه های صالحین به آن دست یافته‌اند، پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار