خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین:

مادر شهید شمسی پور امروز به دیدن فرزند شهیدش می‌آید

مهدی طاهر خانی از وصال مادر شهید به فرزندش در بعد از ظهر روز سه شنبه با حضور عموم مردم خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۹۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

مهدی طاهر خانی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبر گزاری بسیج در ارتباط با تشخیص هویت یکی از شهدای گمنامی که در شهر محمدیه به خاک سپرده شده است گفت: با توجه به اطلاعاتی که بعد از گذشت 3 سال با مجموعه آزمایش‌ها به دست آمده است یکی از شهدای گمنام این شهر شهید احمد شمسی پور می باشد.

وی در ارتباط با مسشخصات این شهید 8 سال دفاع مقدس گفت: شهید شمسی پور متولد سال 1341 می‌باشند و در عملیات مسلم در سال 61 به درجه رفیع شهادت نائل شده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین عنوان کرد: شهید شمسی پور از طریق بسیج به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شده‌اند و اهل استان البرز، شهرستان شهریار می باشند.

طاهر خانی در ادامه به مراسمی که ساعت 5 بعد از ظهر امروز در محل یادبود شهدای گمنام  شهر محمدیه با عنوان استقبال از خانواده این شهید برگزار می شود خبر داد و گفت: مراسم استقبال از خانواده این شهید بزرگوار بعد ازظهر امروز با حضور مسئولین استان برگزار می شود و ما علاوه بر دعوت تمام همشهریان عزیز انتظار داریم که استقبال خوبی از این برنامه به عمل آید.

 

1004/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها