خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)قزوین:

مهمترین مشکل آمریکا بومی شدن دانش هسته ای داخل مرزهای ایران است

این که پیوسته بر علیه برنامه هسته ای ما جو سازی صورت می‌گیرد ریشه در مخالفت های آمریکا با تفکر انقلابی و گفتمان مقاومت دارد و اگر به واقع دغدغه سلاح داشتند، در صف اول خطر برای دنیا قرار می گرفتند چرا که اولین و آخرین استفاده کننده سلاح هسته ای در دنیا هستند.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۸۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

عباس کاظمی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج با محوریت موضوع هسته‌ای گفت: عمده دستاورد‌هایی که ما درزمینه فعالیت‌های هسته‌ای داشته‌ایم به برکت ایستادگی دانشمندان مجاهد و هدایت گری های رهبر فرزانه بوده است.

وی افزود: ملت ایران متاثر از فرهنگ مقاوت و ایثار گری که دستاورد 8 سال جنگ تحمیلی بوده است توانسته به پیشرفت های قابل توجهی در عرصه نظامی، علمی، فرهنگی نیز برسد.

کاظمی اضافه کرد: ما در بحث هسته ای  بدون کمک های خارجی توانسته ایم به چرخه کامل سوخت هسته ای دست پیدا کنیم و همین دستاورد سبب می شود برای تمجید از این پیشرفت و ایجاد فرهنگ، روزی را برای این مناسبت و بزرگداشت آن داشته باشیم.

وی در ارتباط با پیشبرد برنامه هسته ایران به صورت صلح آمیز، با تاکید بر اصل قرار گرفتن این مسئله در کلیه فعالیت های ایران بیان کرد: آمریکا بهتر از هر قدرت دیگری می داند کلیه برنامه های ایران صلح آمیز و در جهت پیشرفت و آرامش منطقه بوده و تا امروز هیچ گونه انحرافی نداشته است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با بیان اینکه آمریکا با تمام توان در برابر انقلاب ایران ایستاده است، اضافه کرد: اینکه پیوسته بر علیه برنامه هسته ای ما جو سازی صورت می‌گیرد ریشه در مخالفت های آمریکا با تفکر انقلابی و گفتمان مقاومت دارد، بر کسی پوشیده نیست.

مسئول سپاه ناحیه امام حسن ادامه داد: دغدغه آمریکا سلاح نیست چرا که اگر این بود خودش در صف اول خطر برای دنیا قرار می گرفت و اولین و آخرین استفاده کننده سلاح هسته ای در دنیا بود، به وضوح می توان نارضایتی آمریکا را در بومی شدن این دانش در ایران مشاهده کرد.

کاظمی گفت: آمریکا بهتر از هر کس می داند که کشور های اسلامی منطقه بدون دخالت های خارجی به آرامش می رسند و به صورت کلی با حقانیت و قدرتمندی ایران در منطقه مشکل دارد.

وی در خاتمه یادآور شد: امروز مهمترین مسئله در ایران عزتی است که به برکت رهبر انقلاب و مقاومت های مردم شکل گرفته است و ما باید بر سر حقوق خود در جامعه بین الملل پافشاری کنیم.

1004/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها