خبرهای داغ:
يكي از اساتيد و حوزه و دانشگاه هاي آذربايجان شرقي:

بايد سبک زندگی اسلامی و فرهنگ فاطمی در خانواده ها نهادینه شود

خبرگزاري بسيج: يكي از اساتيد و حوزه و دانشگاه هاي آذربايجان شرقي در همایش جشن فاطمی و روز مادر مراغه، تاكيد كرد: بايد سبک زندگی اسلامی و فرهنگ فاطمی در خانواده ها نهادینه شود.
کد خبر: ۸۵۰۹۹۲۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام مجتبی نظری گفت: با توجه به وجود هجمه های فرهنگی غرب و لزوم توجه به سبک زندگی اسلامی در جامعه، بايد محیطی شاد و بر اساس آموزه های دینی و سیره حضرت زهرا(س) در درون خانواده ها ایجاد شود.

وی اظهار کرد: بعد مذهبی، دینی و قرآنی زندگانی حضرت فاطمه(س)، نمونه بارز و الگویی بزرگ برای زنان و همه بشریت بوده و باید سرمشق و سبک زندگی جوانان و خانواده ها قرار گیرد.

حجت الاسلام مجتبی نظری با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در حرم رضوی و توجه به چهار شاخصه اساسی در سبک زندگی اسلامی(نماز ، زکات ، امر به معروف و نهی از منکر) از سوي ايشان، تاكيد كرد: در راستای آیات قرآنی، آموزه های دینی و رهنمودهای رهبری، و فرهنگ فاطمی را باید به درون خانه های خود بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد : با توجه به گسترش برنامه های ضد فرهنگی و منحط غربی از طریق رسانه ها و شبکه های ماهواره ای، نبايد اجازه دهیم بستر نفوذ فرهنگ مبتذل غربی در خانواده ها ایجاد شود.

همایش بزرگداشت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) به همت بسیج جامعه زنان مراغه در سالن سرباز این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار