خبرهای داغ:

انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ فاطمي است

انقلاب اسلامي ايران برگرفته از فرهنگ فاطمي است وبهترين الگو براي سبك زندگي خانواده هاي ايراني سبك زندگاني حضرت زهرا (س) است .
کد خبر: ۸۵۰۹۶۰۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسيج از البرز، حجت الاسلام والمسلمين حسن شجاعي مهر مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در حاشيه جشن كوثر در ورزشگاه يادگار امام شهر الوند كه با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرزبرگزار شد، اظهارداشت: حضرت زهرا (س)بهترين الگوي عملي زندگي ساده و خدا پسند هستند كه فرهنگي غني را از خود به يادگار گذاشتند.

وي تاكيد كرد: سبك زندگي فاطمي بايد به طور جدي مورد تاكيد و توصيه خانواده‌ها و به خصوص دختران و بانوان جوان قراربگيرد تا موجب تعالي ديني و معنوي خانواده‌ها گردد و تمسك به فرهنگ زندگاني فاطمي نقش بسيار مهمي در نجات فرزندان از هجمه هاي فرهنگي دارد.

شجاعی مهر افزود: حضرت زهرا (س) در دوران  زندگانی خود در اداره خانواده به عنوان يك دختر براي پيامبر گرامي اسلام وبه عنوان همسر براي حضرت علي (ع) ومادري مهربان وظيفه خود را به خوبي و به نحو احسن انجام دادند، تا جايي كه پيامبر از حضرت زهرا(س) به عنوان سرمايه و خيری بزرگ برای خود ياد كند.

این مسئول تصريح كرد: زندگاني حضرت زهرا (س) سرشار از نكته و درس براي همه ما است كه مهم‌ترين آن ساده زيستي و پرهيز از تجملات مي باشد كه خانواده‌ها بايد با هوشياري براي تربيت فرزندان خود براي تاسي از فرهنگ معنوي فاطمي تلاش  كنند و اجازه ندهند كه فرهنگ غلط غربي روي آنان تاثيري داشته باشد .

وي با اشاره به تقارن ولادت حضرت زهرا (س) با تولد امام خميني (ره) گفت :  امام خميني (ره) خود پس از انقلاب در سخناني تاكيد كردند كه اين انقلاب هرچه كه دارد از بركت فرهنگ فاطمي است و زندگاني حضرت زهرا (س) را مناسب ترين الگوي عملي براي حفظ حجاب ، حياو عفاف براي بانوان مي دانستند تا زنان با تاسي از زندگاني آن حضرت براي صيانت از حريم خانواده تلاش كنند وبراي پيروزي و سعادت اسلام و جامعه اسلامي قدم بردارند .

وي در پايان از زحمات بسيج بانوان براي برگزاري جشن باشكوه كوثر تقدير و تشكر نمود .

 

2003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها