مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر:

فرهنگ ساده‌زیستی در سطح جامعه ترویج یابد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: با دنبال کردن راه و روش زندگی حضرت زهرا (س) باید فرهنگ ساده‌زیستی در سطح جامعه توسعه و ترویج یابد.
کد خبر: ۸۵۰۹۵۵۲
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ حجت‌الاسلام محمود رمضانی امشب در مراسم جشن میلاد کوثر که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: رفتارهایی که حضرت محمد (ص) نسبت به حضرت زهرا (س) داشتند دارای پیامی‌هایی برای عرب جاهلیت و همچنین بشریت است که زن موجودی قابل احترام است و نباید زن را کوچک شمرد و حق حیات را از آن گرفت.

رمضانی ادامه داد: حضرت زهرا (س) به عنوان همسری مهربان، مادری دلسوز، دختری فداکار و تنها یار و یاور ولی زمان خود در تاریخ است و در تمام صحنه‌های فردی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در کنار پدر و همسر خود در راه دین خدا قدم برداشت.

وی بیان کرد: با مطالعه  دقیق در سیره زندگی علمی و عملی شخصیت بانوی بزرگوار حضرت فاطمه زهرا (س) باید سعی نماییم از ایشان در عمل الگوبرداری کنیم تا بتوانیم همچون ایشان پیرو ولایت باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: ولادت حضرت زهرا (س) مختص به یک روز و یک هفته نباید باشد بلکه باید این شادی را فراگیر کرده آن را در زندگی به دیگران منتقل کنیم.

رمضانی با اشاره به اینکه شأن و منزلت زن به‌واسطه جایگاه و ارزشی که دارد باید در جامعه حفظ شود، بیان کرد: به واسطه برکت وجودی حضرت فاطمه زهرا (س) ائمه اطهار (ع) یکی پس از دیگری به مقام امامت رسیده‌اند و هدایت جوامع شیعی را برعهده گرفتند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر جامعه ما نیازمند الگوبرداری و تبعیت از آن حضرت است چرا که این حضرت در همه امور زندگی همچمون رعایت عفاف و حجاب، همسرداری، تربیت فرزندان، دفاع از ارزش‌ها و معنویت و ولایت یک بانوی نمونه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با تاکید بر اینکه آن حضرت نه‌ تنها بهترین الگو برای زنان جامعه بلکه بهترین الگو برای بشریت است، اضافه کرد: با دنبال کردن راه و روش زندگی این بانوی بزرگ اسلام باید فرهنگ ساده‌زیستی در سطح جامعه توسعه و ترویج یابد.

 

ارسال نظرات