مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز:

فاطمه(س)، شخصيتي که خدا از او راضی است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز با گرامیداشت زادروز فاطمه(س) و جشن کوثر، با اشاره به اسامی و القاب فاطمه زهرا(س)، گفت: فاطمه راضیه مرضیه است، شخصيتي که خدا از او راضی است.
کد خبر: ۸۵۰۹۴۴۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱

حجت الاسلام نقی محدث نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه ابعاد زندگی حضرت فاطمه(س) به عنوان الگو می تواند باشد، افزود: روش ایشان در ازدواج، تربیت فرزند، همسرداری، ساده زیستی، ایثار، حجاب و ولایت مداری، بهترين سبک زندگی برای یک زندگی ایده آل اسلامی است.

وی با تاکید به ولایت مداری فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: فاطمه(س) در زمان خود امام و ولی خود را خوب شناخته و در دفاع از ولی خود، ولایت مداری خویش را به خوبی به نمایش گذاشت چراكه حمایت ایشان از حضرت علی(ع)، دفاع از همسر و پسرعمو نبود، دفاع از ولی زمان خود بود.

حجت الاسلام محدث نیا ادامه داد: حجاب ایشان نیز الگویی مهم برای بانوان به شمار می رود چراکه بنابر روايتي، رعایت حجاب فاطمه(س) در نزد نابینا به خوبی نشان می دهد که انسان در همه حال باید مراقب رفتار و منش خود باشد.

وی با اشاره به برخی از آیات قرآنی در سوره های مختلف همچون سوره احزاب، سجده، اسرا و کوثر بیان کرد: در همه این سوره ها شان و منزلت فاطمه زهرا(س) بیان شده و این نشان دهنده عظمت این سیده نساء العالمین در تاریخ بشریت است که از ابتدای خلقت بوده و تا پایان جهان خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز پیام حضرت فاطمه زهرا(س) را در خطبه های ایشان مهمترین منشا برای الگوگیری خواند و تاکید کرد: اگر خطبه های این حضرت مدبرانه و با تامل مطالعه شود بسیاری از پیام های ایشان به خوبی روشن شده و چراغ راه خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار