آیین همدلی با فرماندهان پایگاه های حوزه کربلا در کلیبر برگزار شد

خبرگزاری بسیج: آیین همدلی با فرماندهان پایگاه های حوزه کربلا در پانزدهمین روز از فروردین سال 94 در محل دفتر فرماندهی ناحیه کلیبر با حضور مدیران و فرماندهان وشورای حوزه کربلا و پایگاه ها برگزار شد و در این آیین که در فضای آکنده از محبت و صمیمت فرمانده سپاه کلیبر دیداری تازه کرد.
کد خبر: ۸۵۰۸۰۵۸
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه کلیبر در این آیین ضمن آرزوی سالی پرخیر و برکت توام با موفقیت در سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» بسیجیان به خصوص فرماندهان پایگاه ها را یاران ولایت و انقلاب اسلامی دانست و افزود: بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب از بسیجیان به عنوان طلایه داران تمدن اسلامی نام برد.

حسین حاتمی با اشاره سختی ها و ناملایمات و نابرابری ها گفت: بسیجیان سخت کوش انقلاب اسلامی ایران با تحمل همه سختی ها در رکاب ولایت برای اعتلای ایران اسلامی قدم برمی دارند و با استعانت از خداوند قادر و توانا مسیر پرفراز انقلاب اسلامی را طی خواهند کرد.

وی در ادامه با واکاوی فرمایشان رهبر فرزانه انقلاب در نخستین روز از سال جدید اظهار کرد: نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر چهار رکن اصلی موفقیت و سربلندی امت اسلامی است و حرکت نظام اسلامی بر پایه این چهار رکن استوار است.

حاتمی همچنین اعتلای نظام اسلامی و فرهنگ اسلامی، حفظ سلامت محیط خانواده و حمایت از علم و فن آوری را بزرگ ترین معروف و تضعیف فرهنگ اسلام و نظام اسلامی را بزرگ ترین منکر عنوان و بیان کرد: امیدواریم با جامه عمل پوشاندن به فرمایشات امام خامنه ای در حوزه های فردی و اجتماعی و حوزه کاری و سازمانی بتوانیم فرهنگ اصیل اسلامی را بر پیکره امت اسلامی جاری و ساری سازیم .

در ادامه این دیدار با حضور نماینده ولی فقیه در کلیبر مرقد مطهر شهدای گمنام این شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار