خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج):

محرمیت زدایی شایسته ترین خصلت جهادگران بسیجی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین عنوان کرد: افراد بسیجی با روحیه جهادی در مناطق محروم کشور حضور پیدا می کنند تا بتوانند "محرومیت زدایی" کنند و این شایسته ترین خصلت بسیجیان در عرصه اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۵۰۷۷۰۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در حاشیه بازدید ازعملکرد جهادگران در روستای "سفیداب"  الموت اظهار کرد: مردمان این روستا مردمانی سخت کوش و کم توقع هستند که برای تولید محصولات کشاورزی استان به صورت شبانه روزی تلاش می کنند به بیان ساده تر، اهالی این منطقه از حیث امکانات رفاهی نمره قبولی را دریافت نمی کنند چرا که امکانات عمرانی، خدماتی، و بهداشتی هنوز از نظر زیر ساختی در این روستا تحقق پیدا نکرده است.

 وی افزود:  اگر آگاهی لازم و اراده ای محکم از سوی مسئولین صورت بگیرد مشکلاتی همچون جاده و راه‌های مواصلاتی که مدت ها است لاینحل مانده، حل خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: افراد بسیجی با روحیه جهادی در مناطق محروم کشور حضور پیدا می کنند تا بتوانند "محرومیت زدایی" کنند و این شایسته ترین خصلت بسیجیان در عرصه اقتصاد مقاومتی است.

وی استقامت و پایداری، اخلاص، شجاعت، شهامت و تابع ولایت بودن را از دیگر ویژگی های بسیجیان دانست و بیان کرد: فرهنگ با حرف زدن عملی نمی شود در این راستا ضروری است همچون بسیجیان فرهنگ " ایثار و  فداکاری" را از نزدیک لمس کرد به دلیل اینکه آنان به مناطق دور افتاده کشورهجرت می کنند تا با تعاون و همکاری ، این فرهنگ فداکاری را در جامعه بسط و گسترش دهند.

نماینده ولی فقیه  سپاه صاحب الامر(ع) تصریح کرد: طبق فرمایش امام خمینی(ره)،اخلاص و محبت بسیبجیان و ایثار در راه خدا بالاترین ارزش برای آنان محسوب می شود.

این مقام مسئول در خاتمه متذکر شد: بسیجیان همواره باید آماده و هوشیار باشند تا در سنگرهای فرهنگی از انقلاب اسلامی که به سختی به دست رسیده دفاع و قیام کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها