خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین

راهیان نور یک برگ نورانی از تاریخ شکوهمند اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین بیان داشت: راهیان نور یک برگ نورانی از تاریخ شکوهمند اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۰۷۴۳۳
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در جمع زائرین سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در مناطق عملیاتی جنوب کشور به عظمت این مناطق اشاره کرد و اظهار داشت: مناطق عملیاتی مناطق مقدس ومتبرک به خون شهداء هستند که خلوص نیت رزمندگان و شهداء دراین مناطق موج می زند.

وی در خصوص تاثیر راهیان نور گفت: راهیان نور یک برگ نورانی از تاریخ شکوهمند اسلامی است که هشت سال جنگ دفاع مقدس موجب عزتمندی نظام شده و باید برحفظ و پاسداری از ارزش‌های پاک اسلامی و انتقال مجموعه ارزش‌های متعالی آن دوران به نسل جوان تلاش کرد.

عدالتی شربیانی: در شرایطی که در مقابل حملات سنگین جنگ نرم از سوی استکبار هستیم می توانیم با معرفی الگوهای برتر که همان شهدا هستند باعث ایحاد تحول در بین جوانان باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار کرد: عزت ملت ایران را در رهبری های روشنفکرانه مقام معظم رهبری دانست و افزود:امروز مسئولین و دستگاه های فرهنگی در برابر هجمه های دشمن، جوانان را نباید تنها بگذارند و بی تفاوت باشند   و با توجه به شعار سال که توسط رهبر عزیز نامگذاری شده است باید مسئولین با مردم و بلعکس همکاری یا همان همدلی و هم زبانی لازم را داشته باشند.

فرهنگ راهیان نور برآمده از فرهنگ عاشورا است

وی در ادامه خاطر نشان کرد: فرهنگ راهیان نور برآمده از فرهنگ عاشورا است، به همین دلیل انسان با یک سفر چند روزه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و زیارتگا های شهدا متحول می‌شود. این نمونه ای از ویژگی تحولی و تربیتی راهیان نور است.

این مسئول با تاکید بر اینکه متولیان و دست‌اندرکاران راهیان نور مسیر شهدا را تبیین می‌کنند، اظهار داشت: این بزرگترین نقطه قوت این حرکت است، باید زائرین را به افکار، اندیشه‌ها واهداف شهداء نزدیک کرد اما آنچه دغدغه دلسوزان فرهنگ دفاع مقدس است این است که نباید حقایق دفاع مقدس را به فراموشی سپرد و یا با تحریف آن از حقیقت دور شود این وظیفه همگان است که همچون فرهنگ عاشورا از آن مراقبت کنیم.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در خاتمه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت موضوع فرهنگی گفت:  یکی از کارهای اساسی ما نیز اجرای برنامه هایی در راستای تقویت و ارتقای سطح فرهنگ است و تلاش همه عناصر و  بخش های مدیریتی ما این است که تا آنجایی که می توانیم این شعار را محقق کنیم ودر بحث موضوع اقتصاد مقاومتی هم در عرصه های مختلف برنامه ریزی کنیم.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها