خبرهای داغ:
در اولین جلسه شورای معاونین بنیاد قزوین مطرح شد:

وظیفه اصلی ما، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

اولین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در سال 94، با محوریت مباحث فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۷۴۲۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این جلسه با تاکید بر ترویجی کردن کلیه امور بنیاد در سال جاری خواستار توجه ویژه معاونین به تحقق اهداف فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد.
وی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در سال جاری، گفت: باید تمام برنامه‌ها، رویکرد فرهنگی داشته باشد، چرا که وظیفه‌ی اصلی ما، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری مطرح گردید، بر وحدت و همدلی مردم با دستگاه‌های دولتی تاکید کرد و گفت: وحدت و انسجام داخلی، شالوده‌ی تحقق وحدت و هم‌زبانی دولت و ملت در سطح کلان کشور می‌باشد.
حقایق‌پور با تشکر از حضور گسترده بازماندگان شهدا، ایثارگران و مردم قزوین در مراسم تحویل سال نو، در گلزار شهدا گفت: برگزاری این مراسم که بیش از 3 دهه از عمر آن می‌گذرد، مورد تاکید امام جمعه و استاندار قزوین می‌باشد و امیدواریم با حفظ وحدت و یکپارچگی، برنامه فوق در سال‌های آتی نیز به صورت متمرکز و در جهت خواست مردم و خانواده شاهد و ایثارگران، برگزار شود.
در این نشست هر یک از معاونین بنیاد به برخی از برنامه‌های اجرایی در سال جاری اشاره کردند و خواستار تحقق برنامه‌ها با رویکرد فرهنگی و ترویجی شدند.
همچنین در این جلسه، برنامه‌های اجرا شده در ایام روز بزرگداشت شهدا مورد ارزیابی و آسیب‌شناسی قرار گرفت و ایجاد دبیرخانه‌ی دائمی روز بزرگداشت شهدا، مطرح و مورد تاکید قرار گرفت.

 

 

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها