خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز:

زائرین راهیان نور سفیران شهدا هستند

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرزبیان کرد: زائرین راهیان نور سفیران شهدا هستند وما باید این حرکت بزرگ شهدا رابه جامعه انتقال بدهیم.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۴۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

به گزارش ستادخبری و اطلاع رسانی سپاه استان قزوین مستقردر اهواز، علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز در اختتامیه برنامه‌های ناحیه در اردوگاه شهید بهتویی عنوان کرد: وقتی که برای بازدید به مناطق عملیاتی میائیم دلمان آرام می گیرد وانسان جان تازه‌ای می گیرد،اگرنظر ودعوت شهدا نبود ما در یادمان‌ها نبودیم.

وی گفت: این سرزمین‌ها جنس مرغوب پیدا کرده‌اند واین مرغوبیت فقط به خاطر خون پاک شهیدان وابطال مطهرشان است که هنوز در زیر خروارها خاک نهفته است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) بیان کرد: ما باید ازاین فرصت الهی که خداوند به واسطه شهدا به ما داده است بهره کافی  را ببریم تا توشه ای برای آخرت خود داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه  شهدا از دلبستگی دنیوی جدا شدند،تا به کمال رسیدند گفت: شهدای عزیز ما ازدلبستگی های دنیوی ومادی خود گذشتند تا خواسته‌های ما را برآورده کنند به همین علت عزیزو رستگار شدند وبه بهشت ابدی شتافتند.

وی بیان کرد: ویِژگی‌های شهدا راباید سرلوحه کار و زندگی خود قراربدهیم و ازاینجا که رفتیم همانند شهدا عمل کنیم،کار شهدا برای خدا بود فلذا ما هم همچون شهدا باید برای خدا قدم برداریم و برای اوکارکنیم .

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرزدرپایان گفت: یک وظیفه بسیار سنگین بردوش ما است آن هم حفظ دستاوردهای شهدا و رزمندگان است، ادامه دهنده راه شهدا باشیم ویکی دیگراز برنامه هایی که ما باید خیلی جدی وارد شویم امر به معروف و نهی ازمنکر است چرا که ما به عنوان سفیران این شهدا هستیم و این حرکت بزرگ شهدا را باید به جامعه انتقال بدهیم.

 

 

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها