خبرهای داغ:
رزمنده سپاه اهواز:

اردوهای راهیان نوربه سراسر جهان انتقال پیدا کرده است

رزمنده سپاه اهوازبیان کرد: اردوهای راهیان نوربه سراسر جهان انتقال پیدا کرده است که شاهد استقبال زائران خارجی درراهیان نور بوده‌ایم.
کد خبر: ۸۵۰۷۰۳۵
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی سپاه استان قزوین مستقر در اهواز، سرهنگ عبدالکریم جمعی گروهان عاشورای سپاه اهواز در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به وظایف راویان و مبلغین گفت: وظیفه راویان و مبلغین است که باید تلاش کنند رابطه مردم با شهدا قطع نشود

وی گفت: و بطوری این وقایع و واقعیت ها را بازگو کنند تا نسلی که جنگ، محاصره،اسارت را ندیده است با صحنه های از جان گذشتگی و ایثار رزمندگان و ایثارگران در دوران 8 سال دفاع مقدس آشنا شوند.

رزمنده سپاه اهوازتاکید کرد: حقیقت راهیان نور بسیار آموزنده است که می تواند به اندازه دهها حرکت فرهنگی در کشور تاثیر گذار باشد.

عبدالکریم تصریح کرد: اردوهای راهیان نوربه سراسر جهان انتقال پیدا کرده که شاهد استقبال زائران خارجی درراهیان نور بوده‌ایم.

جمعی گروهان عاشورایی سپاه اهواز ابراز کرد: اردوهای راهیان نور به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزارشد که جزء با اثرترین کارهای فرهنگی است که استقبال مردم از حضور در مناطق عملیاتی و یادمان‌ها هرساله بیش از پیش می‌شود.

ویدر خاتمه یادآورشد: راهیان نور در قالب حرکتی ارزشمند است که انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

 

 

4001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها