خبرهای داغ:
یکی از رزمندگان سپاه استان قزوین

شلمچه محل هبوط ملائکه الله است

یکی از رزمندگان سپاه استان قزوین در مناطق عملیاتی اذعان کرد: شلمچه محل هبوط ملائکه الله است.
کد خبر: ۸۵۰۶۹۸۶
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
محمد علی شیری یکی از رزمندگان سپاه استان قزوین در گفت و گو با ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور سپاه استان قزوین گفت: شلمچه مکانی است بسیار مقدس چرا که بهترین جوانان و بیشترین شهدا برای دفاع از خاک کشورازاینجا آسمانی و شهید شده اند.

وی بیان کرد: آنهایی که بیشتر از دیگران در چنین مناطقی می مانند و خدمت می کنند اجر و پاداش بیشتری می برند و حضور در این مناطق می تواند برای نسل جوان باعث افزایش روحیه ایثارکری شود.

وی افزود: دوران دفاع مقدس معنویت و ارزش‌هایی دارد که می توان از راه های مختلف آن را به نسل آینده انتقال داد.بدون تردید اگر کسی به دنبال پویندگی و را شهیدان است و می خواهد از معنویت شهدا در مسیر زندگی خودش توشه ای بردارد باید به این مناطق سفر کند تا از این فضیلت عظیم بهره مند شود.

وی در خصوص اردوهای جهادی گفت: یکی از فعالیت های جدی حرکت های جهادی در مناطق کمتر توسعه یافته است این حرکت عظیم درامتداد راه شهدا قراردارد و امروز یکی از عرصه های خدمت رسانی به مردم حضور در عرصه ها است.

وی در پایان این حرکت های جهادی را همان عمق بخشی انقلاب دانست و گفت: امروز حرکت های جهادی در اوج نیازی که برای برقراری عدالت وجود دارد بالاترین ارزش برای انقلاب است.

1007/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها