راوی راهیان نور:

رسانه ها توجه بیشتری به راهیان نور و حضور مردم در مناطق عملیاتی داشته باشند

راوی اردوهای راهیان نور از آذربایجان غربی گفت: رسانه های مجازی، مکتوب و به خصوص صداوسیما توجه بیشتری به اردوهای راهیان نور و روایت های مناطق عملیاتی داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۰۶۹۳۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

«حسین کاظمی» در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهار داشت: رسانه های کشور باید توجه به راهیان نور را در اولویت قرار دهند چراکه بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی حضور در اردوهای راهیان نور را مجب تحول درونی در افراد دانست و گفت: وقتی جوانان در این اردوها حضور می یابند انقلاب درونی در آن ها ایجاد می شود و با زحمات رزمندگان دوران دفاع مقدس در راه دفاع از دین و انقلاب آشنایی بیشتری پیدا می کنند.

وی، اضافه کرد: حقیقتا راهیان نور یک حرکت فرهنگی است وقتی به منطقه قدم می گذاریم احساس می کنیم شهدا نظاره گر زندگی ما هستند. الان 8 هزار و 400 شهید ما تفحص نشده اند در این مناطق باید آهسته قدم گذاشت چراکه خون شهدا در زیر این خاک ها زنده و بیننده ما است.

این روای راهیان نور، ابراز داشت: در روایت مناطق باید واقعیت ها مطرح شده و از غلو کردن در روایت رویدادها پرهیز شود تا مردم با اصل دفاع مقدس و سختی های نیروهای اسلام بیشتر آشنا شوند.

کاظمی، اضافه کرد: زمانی از کمبودهای نیروهای ایرانی در برابر تجهیزات و آمادگی عراقی ها سخن گفته می شود مردم تازه می فهمند که نیروهای اسلام با چه کمبودهایی موفق شدند دشمن تا دندان مسلح را شکست داده و از خاک میهن مقدس خود دفاع کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار