خبرهای داغ:
تقی نظری رزمنده سپاه لشگر8نجف اشرف

بزرگترین الگوی عملیات فرهنگی، تربیتی سرزمین راهیان نور است

تقی نظری رزمنده سپاه لشگر8نجف اشرف گفت: بزرگترین الگوی عملیات فرهنگی، تربیتی سرزمین راهیان نور است.
کد خبر: ۸۵۰۶۸۶۶
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴
تقی نظری از رزمندگان لشگر8نجف اشرف در گفت و گو با ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نورسپاه استان قزوین گفت: زمانی که زائرین وارد مناطق عملیاتی می شدند با یک حال و هوای خاصی اشک می ریختند وقدم برمی داشتند و این نشان دهنده تاثیر حرکت عظیم راهیان نور است.

وی در ادامه گفت: بعد از پایان اردوهای فرهنگی راهیان نورقطعا در سکنات جوانان ما مشاهده و ثابت  می شود که بزرگترین الگوی عملیات فرهنگی ،تربیتی همین  راهیان نور است.

وی افزود: یکی ازتاثیرات راهیان نور رساندن پیام فرهنگ شهادت و ایثارگری در بین نسل های امروزی می باشد.

نظری راهکارهای زیادی را در انتقال دستآورد های انقلاب بیان کرد و گفت: یکی از راه کارهای انتقال فرهنگ شهادت این است که  رزمندگان  پای کاربیایند و احساس تکلیف کنند و به نسل جوان ما ثابت کنند که نسل دوران دفاع مقدس در مقابل جهانیان ایستادگی کرد اگر بتوانیم این را به درستی به نسل جوان  با انگیزه انتقال دهیم قطعا نسل امروزی مانند رزمندگان دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بارها مشاهده شده ازکشور های خارجی از یادمان ها بازدید کرده اند و درس ایثار و شهادت را از رزمندگان ما آموخته اند و بسیاری ازآنها راه و سیره شهدای مارا الگوی زندگی خود قرار داده اند تا در مقابل دشمنان قسم خورده بایستند .

وی در پایان گفت: این افتخار بزرگی است که شهدای عزیز این عزت را برای ما به ارمغان آورده اند.

 

1007/پ20/ب

 

  

ارسال نظرات
پر بیننده ها