خبرهای داغ:
حسین رجبی:

اردوهای راهیان نور یک انقلاب عظیم فرهنگی است

حسین رجبی اذعان کرد: اردوهای راهیان نور یک انقلاب عظیم فرهنگی است.
کد خبر: ۸۵۰۶۸۱۶
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش ستادخبری و اطلاع رسانی سپاه استان قزوین مستقر در اهواز، سرهنگ حسین رجبی فرمانده سابق سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگار بوئین زهرا، فرهنگ دفاع مقدس را فرهنگی عاشورایی دانست.

رجبی فرهنگ دفاع مقدس را نمونه کوچکی از فرهنگ عاشورای حسینی دانست و افزود: جوانان انقلابی ما 1400 سال پس از عاشورای حسینی، عاشورایی دیگر آفریدند و خون تازه ای را در رگ های اسلام تزریق کردند.

وی در ادامه افزود: روزی تمام قدرت های شرق و غرب با تمام ابزار و امکانات خود صدام را در مقابل ما علم کردند و در آن زمان همین جوانان انقلابی ما بودند که به ندای ولی فقیه زمان لبیک گفتند و در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند.

رجبی اردوهای راهیان نور را فرصت بسیار ارزشمندی دانست که می توان در این اردو بخش کوچکی از رشادت های فرزندان این آب و خاک در جریان 8 سال دفاع مقدس را مقابل دشمن قسم خورده نمایش داد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، اردوهای راهیان نور را همچون یک انقلاب عظیم فرهنگی دانست و عنوان کرد: از این اقدام و ظرفیت مناسب فرهنگی می توان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان استفاده کرد.

وی در پایان اظهار داشت: اردوهای راهیان نور برای تمام اقشار جامعه آثار مثبتی دارد که تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، اعتماد سازی برای نسل جوان، پیوند نسل اول انقلاب با نسل جوان می تواند از اثرات سازنده این اردو باشد.

 


2001/ت20/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها