خبرهای داغ:
رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش

8سال دفاع مقدس یک گنجینه است و باید این گنجینه استخراج شود

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش بیان داشت: 8سال دفاع مقدس یک کنجینه است و باید این کنجینه استخراج شود و به نسل آینده انتقال داده شود.
کد خبر: ۸۵۰۶۷۹۴
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
امیر سرتیپ2 داود کاظمی رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور هستان قزوین مستقر در اهوازابراز کرد: نگاه غرب به جامعه ایرانی این است که با جنگ نرمی که در دستور کار خود قرارداده جوانان مااز درون تهی نماید.

وی در ادامه افزود: غرب به دنبال ترویج و نفوذ فرهنگ غرب در جامعه اسلامی است که شاه بیت این حرکت خزنده جنگ نرم غرب است.

کاظمی با اشاره به اینکه جامعه ما دارای فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است بیان داشتاز آنجایی که 8سال دفاع مقدس بخشی از هویت ملی و اسلامی کشور ما راتشکیل می دهدبه طبع نگاه غرب نسبت به این فرهنگ بی هویت کردن و بی هدف جلوه دادن آن است.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اگر می خواهیم تاریخ ما و هویت ما حفظ شود باید به این بخش از تاریخ درخشان 37ساله جمهوری اسلامی ایران اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

امیر کاظمی ادامه داد: بای همه کشوردوستان، مومنین به انقلاب و وفاداران به شهدا یک فرض است که در این عرصه فرهنگی تمام تلاش خود را به عمل بیاورند.

وی در خاتمه تصریح کرد: نگاه غرب به 8سال دفاع مقدس ما یک نگاه بی هویت کردن ، پوچ انگاشتن و حفظ کردن این بخش نورانی از تاریخ کشور اسلامی است.

 

1007/پ20/ب

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها