خبرهای داغ:
جهادگری که نخواست نامش فاش شود:

مردم از ما سوال می کردند چقدر حقوق می گیرید؟؟

یکی از جهادگران قرارگاه سازندگی شوشتر گفت: مردم از ما سوال می کردند چقدر حقوق می گیرید؟؟
کد خبر: ۸۵۰۶۷۰۶
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶

یکی از دانشجویان بسیجی قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع)شوشتر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین مستقر دراهواز با اشاره به مشکلات بیش ازحد منطقه شعیبیه و فقر مادی و فرهنگی مردم عنوان کرد: بسیجیان قرارگاه معتقدند شکوفایی مد نظر امام خمینی (ره) و پیام انقلاب اسلامی هنوز به منطقه شعیبیه نرسیده است و مردم با آن بیگانه هستند.

این دانشجوی رشته تاریخ شهر شوشتر ادامه داد: تمام نگرانی ما این است که اگر جوانان منطقه همین طور به حال خود رها شوند با دلسردی از نظام اسلامی رفته رقته جذب فرقه ها و گروه های معاند با انقلاب و نظام شده و آلت دست آنان قرار می گیرند.

وی خاطر نشان کرد: شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) حدود 20 سال قبل در منطقه تأسیس شد اما هیچ گاه دین خود را به منطقه ادا نکرد و به جای اشتغالزایی برای جوانان از شهرستان‌ها یا بعضا استان های دیگر اقدام به جذب نیرو می نماید و تنها آلودگی را برای مردم منطقه به ارمغان آورده است.

وی برپایی اردوهای جهادی را درآشتی مردم با نظام و دلخوشی آنان بسیار مهم و موثر دانسته و ادامه داد: در سال‌های اول برپایی اردوهای جهادی مردم از ما سوال می کردند: چقدر حقوق می گیرید و برایشان غیر قابل تصور بود که ما در راه خدا و برای رفاه آنان کار می کنیم. اما در سال های اخیر پس از فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی متنوعی که صورت پذیرفته است، با خوشرویی از ما استقبال می کنند و حتی در مواردی کمک حال ما هستند.

وی در خاتمه متذکر شد: در منطقه شعیبیه پتانسیل بسیار بالایی برای تحقق مبحث اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر انقلاب وجود دارد که اگر مسئولین به آن بها دهند بسیاری از مشکلات جوانان حل خواهد شد.

 

 

1009/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها