خبرهای داغ:
حجت الاسلام مصطفایی

حضور روحانیون در کاروان های راهیان نور چشمگیر بود

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد:حضور روحانیون در کاروان های راهیان نور چشمگیر بود و بااستقبال بسیار خوبی از طرف طلاب و روحانیون مواجه شده است.
کد خبر: ۸۵۰۶۷۰۳
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴

به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور سپاه استان قزوین مستقر در اهوازحجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان طلاب و امور روحانیون سپاه استان قزوین در حاشیه بازدید  از زائر سرای استان قزوین در شهر خرمشهر گفت:امسال روحانیون و طلاب با حضور در یادمان های 8سال دفاع مقدس با رشادت ها و دلاوری های رزمندگان آشنا شدند.

حجت الاسلام مصطفایی ادامه داد: در دوران حماسه و ایثار روحانیون در جبهه ها نقش موثر و فعالی داشتند که شهدای روحانیت در دوران دفاع مقدس خود گواه بر این مطلب است.

این مسئول به حضور روحانیون در کاروان های راهیان نوراشاره کرد و اظهار داشت: روحانیون که از سازمان بسیج طلاب و روحانیون به این مناطق اعزام شدندنقش موثر و تاثیرگذاری داشتند که امیدواریم با هماهنگی با مدیریت حوزه علمیه قزوین حضوری شیرین در این کاروان ها داشته باشند.

وی به حرکت ارزشمند و ماندگار ساخت زائر سرا در شهر خرمشهر اشاره داشت و گفت: این حرکتی که از سوی مسئولین و سپاه استان قزوین در ساخت زائر سرا صورت گرفته حرکتی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر و قدردانی است.

 

1003/پ20/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها